12.09.2013

Mauritius - The Return from the Paradise Island, part 1

Trzy miesiące temu z entuzjazmem spakowałam walizki i wyruszyłam w podróż życia. Ponad dziesięć tysięcy kilometrów, na wyspie tuż koło Madagaskaru, spędziłam najbardziej osobliwe i inspirujące chwile. Mauritius, powszechnie znany jako rajska wyspa, ma dwie twarze - turystyczną, dość europejską i powszechną, bardzo orientalną. Cieszę się, że miałam okazję spędzić więcej czasu w tej drugiej części, ponieważ była ona znacznie bardziej intrygująca i pokazała z bliska obyczaje różnych kultur - w szczególności islamskiej i hinduskiej.

Dzisiaj jednak postanowiłam się z Wami podzielić zdjęciami krajobrazów i tym, z czym generalnie kojarzą się wakacje i tropikalna wyspa. Było cudownie. W następnym wpisie przedstawię modę panującą na Mauritiusie, jak i wszystko co inne i orientalne.




















2 komentarze:

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)