17.12.2012

Ogłoszenia parafialne


S o o n  in  S I L V E R
 
Moi drodzy! Czy wiecie, gdzie można zamówić skórki naturalne do wyboru torebek? Albo przydatne narzędzia kaletnicze? Choć uważam, że ekoskóra jest fajną, tańszą alternatywną, wciąż chciałabym stworzyć również i torebki z prawdziwej skóry.  Zastanawiam się, jaki w Polsce jest wybór skór kaletniczych, czy są ciekawe tekstury i kolory. Z tego, co zauważyłam, nie są powszechnie dostępne, ani nie zachwycają wzorami, dlatego projektanci sprowadzają je z Włoch. 
Bardzo, bardzo proszę Was o pomoc!
 


Jeszcze można zapisywać się na styczeń, zapraszam!


Kontakt:

annasancewicz@gmail.com
tel. 531 246 219

fb: Anna Sancewicz Atelier



8 komentarzy:

  1. Wiem że można spotkać na allegro skóry, ale ciężko mi powiedzieć gdzie takie profesjonalne artykuły można dostać. Ja używam skóry w mniejszej skali ;) do biżuterii i najczęściej kupuje w SH za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuje, że miałam już studniówkę, bo chętnie bym się pokazała na niej w jakieś Twojej kreacji;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. SkOry widzialam na allegro, ale sa tez w tej wielkiej hurtowni z tkaninami w Poznaniu na ul.glogowskiej

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh my did you make that bag? COOL!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry:)
    Przyszliśmy się przywitać w świecie szyciowych blogów. Do miłego zobaczenia. Ania i Łukasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,
    Mieszkam w Londynie i kilka miesiecy temu bylam na Textile Fabric Show i wlasnie przegladam broszury i znalazlam jedna z probkami firmy GH Leathers ktora ma w swojej ofercie szeroki wybor skor strona ineternetowa www.leathermerchants.com niestety nie wiem jak ceny sie ksztaltuja, ale pewnie mozna zamowic jakies sample.Jesli to jakos pomoze to moge wyslac na maila zdjecie broszurki no ale wiadomo to nie to samo co miec w rekach probki.
    Pozdrawiam
    Emilia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za wskazówki, GH Leathers zanotowałam już w notesie, bo również przeprowadzam się do Londynu. Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)