16.12.2012

Off Fashion - Zodiacal Hybrid

Finally, I can show you runway pictures from Off Fashion Festival. The collection I presented there is called 'Zodiacal Hybrid' (if you want to see the sketches, look HERE). As I said before, it was a wonderful and a very inspiring experience, that taught me a lot. For example, to sew designs in a bigger size, otherwise you can become both designer and a model. Well, it happened to me. I was terrified, but ultimately everything turned out ok. So, these are the designs, I hope you enjoy them :)


30 listopada odbyła się XII edycja konkursu Off Fashion o temacie przewodnim 'Zodiac Influence'. I ja zaprezentowałam tam swoją kolekcję składającą się z czterech sylwetek (szkice można zobaczyć TUTAJ). Całe wydarzenie wspominam bardzo pozytywnie, zwłaszcza ze względu na to, ile mnie nauczyło. Po pierwsze, należy szyć trochę wieksze projekty bo można wylądować na wybiegu w roli modelki. Niestety właśnie mi się taki incydent przytrafił i po nieprzespanej nocy i bez makijażu wbiegłam na wybieg. Dlaczego? Podczas przymiarek wszystko było w porządku, ale parę godzin później, tuż przed wyjściem, okazało się, że jednak nie. Dlatego heroicznie wskoczyłam w strój i paradowałam między innymi przed Paprockim i Brzozowskim, Dorotą Wróblewską i Mariuszem Przybylskim. Ot, taka śmieszna przygoda.
Mam nadzieję, że kolekcja przypadnie Wam do gustu :)



Ja jako modelka / Me as a model


Photographer: Paweł Szczeciński


9 komentarzy:

  1. Kobieta-orkiestra! Projektuje, szyje, chodzi po wybiegu... i boję się pytać co jeszcze :) A kolekcja naprawdę wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądałaś O WIELE LEPIEJ niż te faktyczne modelki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale czad! Fajna przygoda, w roli modelki też się sprawdziłaś :)))) Najbardziej podoba mi się ta koronkowa kreacja - ciekawie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. No Kochana, wyglądałaś równie pięknie jak Twoje projekty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaką Ty masz figurę! Projektantka i modelka w jednym!!! <3
    mnie się bardzo podobają Twoje projekty! Takie.... nowoczesne a przy tym seksowne, z pazurem

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, ty bylas najladniejsza modelka na swoim pokazie. Gratuluje odwagi

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne ! jaki świat jest mały ! przypadkowo wpadłam na twojego bloga :) byłam na off'ie ! genialne projekty :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie mam zdolności do projektowania :) a z tego co widzę ty za to masz perfekcyjne i w życiu bym nie zgadła że ty idąc to nie profesjonalna modelka ! spisałaś się na medal . Ja byłam jedynie w roli widza :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. You go Anna!! These designs are absolutely stunning! :D You're brilliant!! XD
    btw this is Nik from dA :3

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)