20.10.2012

Sketches for client - red dress and a pencil leather skirt

Sketches of a gorgeous red dress and pencil leather skirt for a client. Finally we decided on a dress with a sexy neckline (number 3) and geometrical skirt (number 4). And what would you pick? :)

Dzisiaj zaprezentuję Wam propozycje sylwetek oraz modeli spódnicy dla klientki. Oba projekty postanowiłyśmy zrealizować w klasycznym, bardzo kobiecym stylu. Ostatecznie zdecydowałyśmy się na czerwoną dopasowaną sukienkę z dekoltem o ponętnym rozcięciu (numer 3) oraz skórzaną spódnicę z naszytymi geometrycznymi aplikacjami (numer 4).
  




A jakie są Wasze faworyty? ;)


7 komentarzy:

  1. Mi podoba się góra nr 3 i spódnica nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie ja mmoich nie targam ale też się plączą i to mega chamsko to robią:P ciężko je opanować więc sobie kupiłam szczote:)

    OdpowiedzUsuń
  3. AWESOME :O


    ♥♥♥♥
    natalijayasmina-b.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do mnie na konkurs :
    http://lifestoryam.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sympatycznie podane projekty:)
    Dla mnie sukienka nr 1:) dekolt- łódka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie mozna zakupić Twoje ubiory? kasiaa.michalak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)