22.09.2012

Mini skirt - Anna Sancewicz Everyday

Jersey skirt with print applications. Hope you like it!

Choć ostatnimi czasy najintensywniej pracuję nad nadchodzącą mini-kolekcją inspirowaną Rosją, zrobiłam sobie chwilę przerwy na coś innego. Ta typowo młodzieżowa mini z nowoczesnym printem i metalowym zamkiek to świetna propozycja na co dzień. Można ją zestawić na wiele sposobów - 'grzecznie' w połączeniu z kryjącymi czarnymi rajstopami lub w dowolnej kombinacji na wieczór. W związku z tym, że jest wykonana z dzianiny, jest komfortowa i doskonale podkreśla sylwetkę. Polecam!

click on image for bigger resolution
Rozmiar: S
Długość: 39 cm
Tkanina: Dzianina


For contact and everyday update:

17 komentarzy:

  1. aaaaj ale ślicznaa! wszytko co jest z tym materiałem w ,miasto, uwielbiam !! wygląda to przecudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja również przepadam za tą tkaniną - wciąż mnie inspiuje i wykorzystuje ją do nowych projektów :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. dziękuję Kochana!
    prześliczna spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna spodniczka
    pozdrawiam i zapraszam do wspolnej obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno mnie już tu nie było, a tyle się pozmieniało! Twoje projekty są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zmieni się jeszcze wiele! Dziękuję i zapraszam :))

      Usuń
  5. looks amazing *_* your blog is very good and interesting. maybe follow? im glad if you visit my blog, too <3

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże, Boże, Boże! jak to możliwie, że nigdy wcześniej nie trafiłam na Twojego bloga i projekty? są doskonałe, mam ochotę całą szafę wypełnić ubraniami, które projektujesz. jestem zachwycona. a wierz mi, niełatwo do tego doprowadzić ;)
    oczywiście obserwuję i lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  7. IMHO Rosja jest cool np Ulyana Sergeenko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I've finally caught up with your latest designs.

    All very appealing and beautiful.

    Congratulations !

    greetings <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci, że dopiero zwróciłam uwagę na Twoje nowe logo i jest bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. I go tο sеe everуday a few web siteѕ and
    ѕіtes tο rеad postѕ,
    hoωeνer this website provides featuгe basеԁ writing.
    Look at my web page : loans for bad credit

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)