04.08.2012

Work for client - bow dress - STEP BY STEP


 1  Po dłuższej przerwie ogłaszam Wam, moi drodzy, że w związku z dużą liczbą projektów nie zdołam prowadzić bloga systematycznie. Jednak zamiast tego, zapraszam wszystkich na moją stronę na facebooku, która od teraz będzie tętniła życiem ;)
Obiecuję!




Because of time issue, I won't be able to submit posts on the blog really often. But from now on, I swap to my facebook page where I will be keeping you updated ;) 


 2  Poza tym, co projektuję w mojej estetyce, czasem podejmuję się szycia dla klientek na okazje. Ostatnią kreacją jest urocza sukienka z wielką kokardą, w iście japońskim stylu harajuku. Choć efekt końcowy zachwyca, nie obyło się bez kłopotów, wątpliwości oraz zmiany planów. A dziś postanowiłam pokazać Wam ten cały zakręcony proces :)
Designing a dress for client - step by step.

  1 Sugestia klientki / Client's suggestion 



2 Mój projekt / My sketch


3 Wizyta w sklepie z tkaninami - absolutna zmiana koloru (z soczystej maliny) oraz konstukcji  / Visit at the fabric's store - complete change of colour and top's construction


4 Podstawowa konstrukcja / Basic construction 


5 Dekoracja koronką / Adding the lace


6 PROBLEM - sukienka przypomina słowiański strój ludowy zamiast eleganckiej kreacji / PROBLEM - dress looks more like a slavic folk costume than an elegant garment 


7 Szybka zmiana decyzji w związku z górą sukienki / Quick change of the top of the dress


8 Efekt końcowy / Final design 


  Thank you, Yasid 

11 komentarzy:

  1. Świetnie, dołączam również na fan page, rozumię ile może być pracy przy projektach, ja po upięciu tkaniny na manekinie, ale przed ścięciem, potrafię całkiem zrezygnować z pomysłu i odłożyć na później

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Pracy przy projektach jest zawsze co nie miara, ale nic bardziej nie cieszy niż satysfakcja po godzinach ciężkiej pracy!

      Usuń
    2. Dokładnie mam to samo, uwielbiam projektować

      Usuń
  2. Zdecydowanie druga wersja lepsza:] Fajnie z tą kokardą wygląda:]

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, druga wersja lepsza. Piękna ta sukienka, starannie odszyta, świetnie leży - takie zdjęcia lubię oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, Susanno, jak miło Cię widzieć ♥ A tymbardziej usłyszeć od Ciebie, że wykonanie sukienki jest staranne. Dziękuję!

      Usuń
  4. bo genialne rzeczy rodzą się w bólach :) ostatecznie sukienka wygląda cudownie! perfekcyjne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  5. ♥ Efekt końcowy genialny:) I tak pięknie odszyta:D

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)