13.08.2012

Pink geometrical dress and Fold-And-Go purse


Some of you message me sometimes that it's nice when I present my designs myself. So today, after an unlucky struggle with a zipper I decided to become a model for a while ;)

Bywa i tak, że niektórzy z Was do mnie piszą, że od czasu do czasu sama powinnam prezentować swoje projekty. Dlatego dziś podjęłam wyzwanie i w ten oto sposób prezentuję nową koktajlową sukienkę, która niedawno wyszła z mojej pracowni oraz pierwszy model torebki - Fold-And-Go (więcej o niej TU).




Pink geometrical dress: Anna Sancewicz
Fold-And-Go purse: Anna Sancewicz (find out more about the purse H E R E ! )
heels: Salon w pikselowe kwiaty


 Zapraszam na stronę na facebooku, którą aktualizuję codziennie 





29 komentarzy:

  1. Anno przecież Ty się nadajesz też na modelkę, więc oglądać Twoje kreacje na Tobie to sama przyjemność!!! Sukienka jest prze cudowna a Ty wyglądasz zjawiskowo! Te nogi!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, ale Ty również, pięknowłosa :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfect model and designer :P GOW piya! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Powinnaś regularnie prezentować swoje kreacje na sobie!♥
    Takie koktajlowe kreacje są na Twoją figurę stworzone:)
    Sukienka jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od teraz będę. Dziękuję, dziewczyny! ♥

      Usuń
  5. Piękna sukienka i piękna modelka! Popieram 1. komentarz- aleee masz nogi! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwyca mnie Twój rozwój:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć, staram się! :D

      Usuń
  7. sukienka prezentuje się wspaniale, częściej pojawiaj się w swoich projektach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienkę jest cudowna, proszę o wiecej takich prezentacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i tak pochlebne słowa :D ♥

      Usuń
  9. Piękna, cudny kolor i ta zakąłdka z przodu....idealnie:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor tak... nie bójmy się różu! Dziękuję ♥

      Usuń
  10. Wszystko jest tu przepiękne! O więcej takich prezentacji prosimy! Użyłaś gotowego wykroju, czy sama go skonstruowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ Co do wykroju, bazowałam trochę na gotowych, ale diametralnie wszystko zmieniłam :)

      Usuń
  11. Świetnie wyszła ta sukienka:) uwielbiam ten delikatny odcień różu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz ! Jakby była szyta na Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo miło mi to słyszeć, bo... uszyłam ją właśnie na siebie :))

      Usuń
  13. Bardzo ładna sukienka, bardzo podoba mi się jej kolor :) ZAPRASZAM!!! Trochę męskiej mody :) http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że świat już nie boi się pudrowego różu :)

      Usuń
  14. Sukienka rewelacja! Krój, kolor, faktura - wszystko idealne! Będę częściej zaglądać! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. very sweet light pink sweetheart dress xo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)