25.08.2012

Fold-And-Go Purse by Anna Sancewicz

Przyszła i pora na torebki. Od dłuższego czasu, przebywając w sklepach z tkaninami, zachwycały mnie wszelakie skórki, zamsze i inne tkaniny perfekcyjne do tworzenia kuferków i fantazyjnych kopertówek. Dlatego niemalże od razu, po sfinalizowaniu paru projektów, zaprezentowałam pierwszy model - Fold-And-Go.


Jest to torebka o szerokim zastosowaniu. Imprezowym stylizacjom dodaje 'pazura', na co dzień będąc gustownym i pojemnym dodatkiem. Być może wygląda niepozornie, ale mieści nawet parasolkę! Uwielbiam łączyć praktyczność z designem i myślę, że w przypadku Fold-And-Go wszystko poszło zgodnie z planem ;)

Moja stylizacja - click!


Wymiary: 30 cm x 22 cm


Pytanie do Was - w jakich kolorach/motywach chcielibyście zobaczyć ten model? :)

17 komentarzy:

  1. świetny egzemplarz
    co do kolorów to poza klasyka jak czerń i brąz, może coś w takim energetycznym kolorze np. pomarańcz, czerwień...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię :)) Też myślę o jakichś intensywnych, a nawet lekko neonowych odcieniach w skórce z fakturą jak powyżej. Pozdrawiam! :))

      Usuń
  2. A może srebrna? Fajnie, że zaczęłaś robić torebki. Denerwuje mnie, że do większości małych torebek nie mieści się nawet portfel. Ta wydaje się idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to denerwuje , dlatego cieszy mnie bardzo moda na kopertowki midi i maxi. Dziękuję za opinię, kochana :*

      Usuń
  3. Jest cudowna! Od dawna jestem zachwycona kopertówkami z fasonem złożonym na pół, bardzo mi się podoba.
    Jeśli chodzi o kolory to ja od zawsze kocham granatowe/chabrowe torebki ;d





    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, dziękuję! Muszę przyznać, że poważnie myślę o tym modelu w kolorze chabrowym :) jak tylko znajdę odpowiednią tkaninę, od razu zabiorę się do szycia.

      pozdrawiam i oczywiście zajrzę:*

      Usuń
    2. oo tak! ja również jestem za chabrowym (; I w ogóle śliczna ta torebka, fajnie ją dopasowałaś do stylizacji

      Usuń
  4. ja mam jeszcze hopla na punkcie neonów może w takim motywie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie! Myślę, że zaryzykuję ;))

      Usuń
  5. Haha, chciałam napisać to samo co osoba wyżej (redsun), również miam bzika na neonowym punkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. love this clutch - stunningly perfect representation of minimalism xo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oprócz klasycznych kolorów, może jakiś neon, kobalt... I bordo;) Ostatnio zaczął strasznie mi się podobać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna, taka prosta i klasyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow :O mega, mega, mega :)

    +zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wygląda, bardzo mi się spodobała :)
    chciałabym ją zobaczyć w rudawym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)