27.08.2012

Aah, Dior!

Zawsze najbardziej kochałam dom mody Dior. Czy projektował dla niego sam Christian Dior, Yves Saint Laurent czy John Galliano. Sylwetka New Look podbiła moje serce. Zauważając, że przez ostatnie parę miesięcy królują baskinki, sama skusiłam się na sukienkę o takim fasonie. Nie żałuję, bo czuję się w niej tak kobieco, jak tylko się da!

Do uszycia kompletu zakupiłam ekoskórę, która doskonale sprawdzi się w chłodniejsze, jesienne dni. Jak już niektórzy zauważyli, bardzo często używam zamków błyskawicznych do swoich projektów. Tu również, by dodać coś od siebie, wszyłam jeden. Połączony z kremowymi dodatkami wygląda elegancko.
Zawsze staram się, by moja moda była nowoczesna, ale czasem... Czasem mam nieodpartą ochotę uszyć dla siebie coś vintage :)




dress: Anna Sancewicz
heels: Ryłko



26 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz! :)

    http://ania1991.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. łow wow! ale eleganckaa! super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Perfekcyjna na wizytę u rodziny ;)

      Usuń
  3. sukienka jest super:D masz talent i bardzo chciałabym kiedyś taką kiecę mieć :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj warto mieć w szafie sukienkę z baskinką :) W tym fasonie wygląda się ultrakobieco ♥

      Usuń
  4. Jest boska, wręcz doskonała,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana! Cóż za komplement ♥

      Usuń
  5. materiał jest dość zaskakujący, jednak sukienka prezentuje się naprawdę świetnie. gratuluję umiejętności!

    -Doris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie żeby nie było tak łatwo i przewidywalnie, postawiłam na dość oryginalną tkaninę :))

      Usuń
  6. great blog, great style and photos!

    do u want follow each other?

    xoxo

    WWW.CELYNEGLAM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka robi wielkie wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Great blog, beautiful dress and clutch! Very stylish!
    Do you want to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm so glad to hear it, thank you ♥ I will visit your page for sure :)

      Usuń
  9. Wow!! ale masz zdolności:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Okupione ciężką pracą :)

      Usuń
  10. Masz niesamowite zdolności:) Piękny komplet ślicznie podkreśla Twoją figurę:)
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga, może też na stałe;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, ale sukienka! Zakochałam się, coś cudownego <3

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)