28.05.2012

Oh my goodness!

You have no idea how relieved I feel right now, coming back to fashion design. I have an enormous amount of plans. Enormous!

Mam nadzieję, że domyślacie się, jaka to ulga powrócić znów do projektowania.
Planów na najbliższe miesiące ogrom. Ogrom szalony!

A dress. Allegedly the best one I've ever done. I will maybe show you more of it later.
My dear team - thank you a lot for making it look so feminine, Italian and gorgeous. Muah!

A oto i suknia. Ponoć najlepszy twór, który wyszedł z mojej pracowni. Być może pokażę Wam ją jeszcze w dwóch innych wydaniach. 
Chciałabym gorąco podziękować ekipie za tak wspaniałą sesję, utrzymaną w ultra kobiecym, włoskim wydaniu. Toteż... Dziękuję!





photographer: Justyna Woźniak
model: Monika / HOOK
make up artist: Katarzyna Woźniak



8 komentarzy:

  1. Piękny twór i włoska sesja!!!:)))) Super, że wracasz! xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jakiego to materiału? Pewnie jakiegoś rozciągająco-lejącego, prawda? Podziwiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrr nie potrafię na windowsie dodawać komentarzy. A napisałam już taki piękny rano i klops. W każdym razie sukienka intrygująca, modelka niesamowicie zmysłowa, sesja klimatyczna. Dla mnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. sesja rzeczywiście niesamowita, fantastyczny klimat wypełniony jakąś tajemnicą

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka:) powróciłaś w wielkim stylu!!! chce ją:) jak uszyjesz więcej i bedziesz chciała się pozbyć pisz:D!!! już zbieram pieniążki !

    OdpowiedzUsuń
  6. witam!
    piękna suknia, super sesja i super modelka :)
    zapraszam do mnie :D (pomimo,że dopiero zaczynam)
    p.s.
    zainspirowałaś mnie tym blogiem do stworzenia nowej "włoskiej" kolekcji

    http://kolczykomanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A skąd ten długi przestój?

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)