23.02.2012

Fashion Designer Awards 2012



'Z tego nic nie będzie, choć powstanie' - Jan Roch Pawlak (klik!)


Dlaczego nic nie będzie?
a) Nie mam kredek
b) Nie wspominając o próbkach tkanin
c) Nie inspiruję się ówczesną kinematografią amerykańską, a francuską. To jest silniejsze ode mnie! Brigitte Bardot i Catherine Deneuve stają mi nieustannie przed oczyma. Na dodatek moje ulubione fotografie z tych czasów pochodzą z Londynu. Ale miejmy nadzieję, że jury się nie zorientuje.

A dlaczego powstanie?
Ponieważ mam pomysły i ogrom chęci! (ależ to naiwnie brzmi)












15 komentarzy:

  1. Życzę Ci szczęścia, dasz radę! :*
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ja wierzę, że Ty to wygrasz nawet, bo to co tworzysz jest świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię cytat. ;D

    Fotografie brytyjskie i kino francuskie? Na pewno się nie zorientują! A poza tym jak zawsze wierzę w Ciebie i Twój talent. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł i ogrom chęci to podstawa sukcesu!!Trzymamy kciuki!! Całusy

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam! Oczywiście dodaję do obserwowanych :) Bardzo ciekawe pomysły... podobają mi się :) A stworzyłaś już jakąś męską rzecz, chętnie bym nosił rzeczy twojego projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha, położyłaś mnie na ziemię cytatem Lecha Rocha! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie napisany post:)Mam przeczucie, że cos z tego będzie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Aniu:) Dawno mnie tu nie było i bardzo tego żałuję, jestem pełna podziwu co do Twojego uporu i zapału :) Rób to co czujesz i kochaj to, a wtedy inny docenią szczerość która w Tobie tkwi i będzie się na pewno podobać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się upominam o nowe notki. Co to za lenistwo?
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful images.

    xoxo.
    http://www.qhuleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oho, widzę, że u Ciebie też jest konkretny przestój. Szkoła czy jakieś inne okoliczności?

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę, nie zdarza mi się to często, ale teraz tak jest, zazdroszczę Ci Twoich projektów, są świetne, nie mówiąc już o fasonach rzeczy i staranności ich wykonania. Tego wszystkiego niestety mi brakuje. Ja też szyję jednak nie tak spektakularnie jak Ty:). Jeśli byś chciała zobaczyć moje "wypociny" to zapraszam:
    http://idea-make-wear.blogspot.com/
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za dalsze świetne kreacje:).

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi sweetie, how are you? I can't understand the text above, are you nominated for something or participating in a contest?

    Love Iben

    OdpowiedzUsuń
  14. Popieram. Świetne inspiracje do tego. Liczę na to, że podzielisz się efektami ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. O rety, teraz zauważyłam, że ten post jest z lutego ;O Czemu taki zastój?! Wracaj! :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)