30.01.2012

White - Czaczka


Po intensywnej pracy nad kolekcją przyszedł czas na to, co najprzyjemniejsze - sesje zdjęciowe. Mam nadzieję, że do gustu przypadnie Wam i sukienka, i zdjęcia autorstwa Czaczki.

Finally, after the intense work on the collection there is time for the most pleasant of all - shootings. I hope you'll enjoy both dress and pictures taken by Czaczka.






Photographer: Maja Czaczka
Model: Katarzyna Zbrojkiewicz (autorka Efektów Ubocznych!)
 Up MakeArtist: Paulina Frątczak

Dress: Anna Sancewicz 


każde kliknięcie motywuje!






18 komentarzy:

  1. ciekawie to wygląda, czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu nie mam nic nowego do powiedzenia, jedynie stare dobre słowa, że jesteś genialna! sukienka to prawdziwe cudeńko, a o futrzaku z poprzedniego posta będzie mi się śnił po nocach i to zdecydowanie nie w koszmarach! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj jak zawsze jestem zachwycona Anno !!!
    Zdjęćia kapitalne.. sukienka kosmiczna, mega <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka. Fajne to trzecie zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. OOOO TA sesja o wiele ładniejsza, ładniejsza również kreacja ! Ale to tylko moje skromne zdanie ;) ( Zaczynasz się wyrabiać i coraz lepiej ci idzie ! )

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię 1 zdjęcie chociaż mam masywne nogi:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Katarzyna, nie pleć bzdur!

    dobre trio! < 3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuż tu powiedzieć - zazdrość zżera:) Rozwijaj się Aniu, rozwijaj - paryski Vogue stanie przed Tobą otworem:D Zdjęcia ciut smutaśne ale mają klimat:) Szczerze gratuluję każdej Wam z osobna: Tobie, pani fotograf i pani modelce i pani makijażystce!:D Wyszło ekstraklaśnie;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka świetnie dobrana do urdy i figury modelki (ale ta dziewczyna ma oczyska!). Zdjęcia MEGA - bardzo w moim guście, takie zimne a zarazem interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest Kelly? Nie no, to mnie teraz dziewczyny powaliłyście :) teraz jestem mega na tak :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia, sukienka, modelka: na miarę Vogue!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem, super

    OdpowiedzUsuń
  13. naprawdę ciekawa sukienka! ;)

    fashmatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna sukienka *.* http://highheelshighproud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się to konstrukcyjne rozwiązanie przodu sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka jest świetna. Pomysł na jej wykończenie również, a zdjęcia Czaczki- ciekawe. Oby tak dalej. A może zainspiruje Cię konkurs , który niedawno znalazłam
    http://www.fotoatrakcja.pl/czytelnia/jestem-eko-----jestem-trendy

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo Kasia! jaka ona chuuuudziutka!
    super sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)