17.01.2012

Talented people at Pozerki.pl B-Day Party - PART 2

Refleksu ciąg dalszy. Choć w sumie o nich mogłabym napisać nawet i za rok, są super.
Klikać w nazwiska!

Paulina Józefowicz 
Genialna wizażystka z milionem pomysłów na minutę, co tu dużo mówić. Owoce naszej współpracy można podziwiać tu.




Face Fabric - Katarzyna i Justyna Woźniak
Wizażystka i fotograf. Właścicielki Face Fabric - salonu piękności na ulicy Libelta w Poznaniu, w którym panuje zawsze ciepła i artystyczna atmosfera. 




Kasia po lewej, Justyna po prawej


Piotr Drzastwa
Młody, świetnie zapowiadający się fryzjer. To właśnie u niego zaznawałam chwile spokoju podczas gorączkowych przygotowań do pokazu.





Marek Makowski
Profesjonalista, którego bogatą galerię polecam odwiedzić każdemu miłośnikowi mody - zdaje się, że Marek był na każdym pokazie klik!




Joanna Chabowska
Moja osobista mistrzyni kolorów. Z pewnością jeszcze nie raz będziecie podziwać efekty naszych wspólnych zmagań. (Przedtem oglądaliście je tu)
z Zuzanną
Zuzanna Konarska
Przesympatyczna fotograf, z którą kiedyś z pewnością się umówimy na sesję :)

naprawdę uwielbiam to zdjęcie :D

Matthew Clark - Maciej Borowicz


Zadbał o oprawę graficzną jak i wizualną pokazu, za co jestem mu szalenie wdzięczna. (Bo nie wiem, czy kiedykolwiek wspominałam o tym, że na moim pierwszym pokazie muzyka... nie zadziałała.) Macie ochotę na imprezę przy rytmach puszczonych przez Macieja? Wstąpcie zatem do klubu SQ w Poznaniu na ŚRODingi!

Tuż obok prowadzącej :)




Dziękuję również moim pięknym modelkom.

1 komentarz:

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)