02.01.2012

Talented people at Pozerki.pl B-Day Party - PART 1

Ponieważ ja mam refleks.


Paulina Galicka
Organizatorka imprezy, właścicielka bloga pozerki.pl, stylizuje sesje zdjęciowe, występuje w telewizji ONTV, a to tylko część jej modowej aktywności. Słowem - człowiek orkiestra.


XOOXOO - Julia Jasiczak
Nadzwyczaj kreatywna projektantka biżuterii - niekonwencjonalnej, kolorowej, wciąż bardzo stylowej. Swoimi tworami bezbłędnie ozdobiła kracje moje oraz dwóch pozostałych projektantek, dziękujemy!



Projektantka. Konstrukcje jej kreacji są zachwycające. Zresztą, sami zobaczcie:



Również projektantka. Jej moda to kwintesencja kobiecości.



Chciałabym gorąco podziękować Centrum 'Ukojenie' za udostępnienie miejsca na tak wspaniały wieczór

część druga w najbliższym czasie!

4 komentarze:

  1. Tylko pozazdrościć takiego wieczoru :) Jeszcze więcej takich życzymy Ci Aniu w Nowym Roku! I całej masy inspiracji i radosnej twórczości! Buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna sprawa! niech więc się dalej tak toczy kreatywnie, inspirująco i nie nudno
    pozdrawiam serdecznie i życzę wielu sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba tylko skromność nie pozwoliła Ci wymienić siebie pośród "utalentowanych ludzi", bo dla mnie, naprawdę, powinnaś stanąć na czele tego orszaku :) Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cholera :) znowu mój komentarz bokiem przeleciał (tzn. zaglądam na wszystkie blogi nawet po kilka razy - tylko że z pracy ;-) - więc nie za bardzo mogę komentować , a potem mi się wydaje, że już na pewno czytałam i coś pisałam)

    Do rzeczy:
    Gratulacje - po raz kolejny :))) I mam nadzieję, że teraz tempo pracy już nigdy nie opadnie :))) i tylko propozycje będą się sypały drzwiami i oknami :)))

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)