17.01.2012

Industrial Jungle - MY FUR




Industrial Jungle. That's just a perfect definition of Ann's Mikitiuk work and her wonderful team. Editorial became very popular and appeared on some fashion&photography portals. It is also going to be featured in a magazine in San Francisco. Fist publication is a very important pace in every designer career, so I'm very excited! I would like to thank all the team for making my fur look so stunning.

Industrialna dżungla. Lepiej nie nazwałabym efektów pracy zespołu z Ann Mikitiuk na czele. Edytorial idzie jak burza, pojawia się na portalach modowo-fotograficznych a także... Podziwiać go będą mogli mieszkańcy San Francisco kupując następny numer pewnego magazynu.

Pierwsza publikacja to bardzo ekscytujące wydarzenie. Jeszcze raz chciałabym podziękować Ann oraz reszcie ekipy, za to, jak wspaniale wyeksponowali uroki mojego futra.






Photos: Ann Mikitiuk
Model: Magda Słodczyk/Avant Models
Make up: Anna Maria Dziemidzik
Pomocnik: Arkadiusz Szczudło/Mafiku

Fur/Futro: Anna Sancewicz

CAŁY EDYTORIAL/WHOLE EDITORIAL: KLIK (MODO), KLIK (designscene), KLIK (trendhunter)


24 komentarze:

  1. Wielkie wow! ;) Ciszę się Twoim sukcesem :) i mam nadzieję, że następnym razem NAM się uda ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. !!!!!!!:D Gratulujemy!! Fantastyczna sesja, wszystko takie spójne, jesteśmy pod wrażeniem. Brawo dla całego zespołu!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu całego zespołu ♥!

      Usuń
  3. No zdjęcia powalają na łopatki:) Nigdy bym chyba nie wpadła na pomysł, aby eksponować futro w takim miejscu - wyszło ekstraklaśnie!:) Gratuluję i futra i sesji i nowych doświadczeń!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekstraklaśnie to fantastyczne określenie! :D Pierwszy raz je słyszę. Dziękuję bardzo za ogrom miłych słów :))

      Usuń
    2. określenie też mi przypadło do gustu i używam go namiętnie, jeśli "obiekt" jest tego godzien:D

      Usuń
  4. Love!!! ♥ ♥ ♥ Fantastycznie przemyślana sesja: pomysł, miejsce, barwy, nastroje - brawo! Pięknie się wszystko razem komponuje!

    Wiem jedno: jak się chce to się może! I Ty jesteś na to świetnym dowodem!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥ Oj Ty mój promyku słońca :D

      Naprawdę, jeśli się chce, to otwiera się przed człowiekiem wiele furtek. Przede mną otwiera sie więcej niż bym przypuszczała i... niż na to zasługuję :p

      Usuń
    2. Ostatnie 4 wyrazy ze swojej odpowiedzi proszę wykreślić!!! :)

      Usuń
  5. Wiesz moze gdzie były robione te zdjęcia? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pojęcia, ale być może się dowiem :D

      Usuń
  6. wow! naprawdę jestem pod wrażeniem! i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta sesja jest genialna! Po prostu rewelacja! Zdjęcia są mega, futro jest mega - wielkie, wieeeelkie GRATULACJE!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! A futro powala!:) jak wszystko co ma metkę SANCEWICZ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejejejeje, dziękuję za występ moja cheerleaderko :D

      Usuń
  9. lepszej sesji sobie nie mogłaś wymarzyć, jest idealnie:))gratulacje:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świeżo, oryginalnie, fantastycznie. Bardzo mi się podoba efekt tej sesji - Twoje futro (paradoksalnie!) wyróżnia się na tle scenerii, jednocześnie się z nią świetnie komponując. Widać, że Twoje dzieła są bardzo inspirujące. Brawa dla ekipy, i brawa dla Ciebie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, modelka, stylizacja i oczywiście Twoje futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :) Dawno mnie na Twoim blogu nie było, a tutaj takie zmiany!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna sesja,życzę powodzenia, miło ogląda i czyta mi się tego bloga. wracając do postu: Anna Sancewicz Fall collection 2011/2012 - Pozerki 2nd Birthday Party projekty jak marzenie :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna sesja! Rzeczywiście nazwa idealnie trafiona, a twoje futerko wygląda genialnie i idealnie wpasowuje się w klimat. Mogłabym zachwycać się tymi zdjęciami godzinami. Ogólnie muszę ci powiedzieć, że bardzo lubię twojego bloga, jest taki inny, jedyny w swoim rodzaju. Przedstawiasz i szyjesz zupełnie odmienne i takie nowoczesne rzeczy, których jeszcze nigdy nie widziałam na podobnych blogach.

    OdpowiedzUsuń
  15. O M Ó J B O Ż E
    jakie zajebiste !!! Futro jest nieziemskie. No jestem pod ooooooogroooomnym wrażeniem !!!

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)