20.12.2011

Anna Sancewicz Fall collection 2011/2012 - Pozerki 2nd Birthday Party

Being sick can result in something good - lying in the bed and doing nothing succeeded in a video and a new post. I'm presenting you my new collection with a great joy. I'm going to tell you more about the garments later, after the shootings. I can't wait for them! I am also going to wrote a report from the party, which was such a great event and experience for me.

Dopadła mnie gorączka, przykuto do łóżka, więc zebrałam materiały i przedstawiam Wam moją nową kolekcję.
Poszczególne jej elementy omówię po tych planowanych i wyczekiwanych sesjach zdjęciowych, ach! A imprezę omówię wówczas, gdy ból głowy będzie mi trochę mniej dokuczał. To było fantastyczne doświadczenie.











photos: Marek Makowski


photo: Face Fabric


photo: Roksana (?)


photo: Zuzanna Konarska




photos: Joanna Chabowska



Thank you Paulina for such an opportunity and wish you good luck!
Dziękuję Ci Paulino za taką wspaniałą okazję i życzę niekończącej się przygody z modą!

19 komentarzy:

  1. Po prostu wow! kiedy ruszasz ze sprzedażą regularną? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :) prosto i elgancko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten biały gorsecik ze spódnicą jest świetny. Czekam na więcej zdjęć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś po prostu świetna! Naprawę masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie, zdolniacha!!:D Twoja kolekcja jest absolutnie fantastyczna :) podzielam również zdanie Macchiato!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! Aniu te ubrania są PRZEPIĘKNE! Ależ Ty jesteś utalentowana! Motyw świateł w budynkach po prostu cudo! nie wiem ile razy oglądałam teraz te zdjęcia, ale jakoś dużo ;) moje 2 osobiste faworyty to sukienka z całym przodem w nadruku(?) oraz spódnica z wysokim stanem i suwakiem przez cały przód, ale oczywiście inne też świetne! wszystkie bym z dumą założyła i prezentowała! musisz otworzyć jakiś butik!
    no i oczywiście wracaj szybko do zdrowia! buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś wielkaaaaa:)))) Moi faworyci to dwie pierwsze sukienki i spódnica z suwakiem!!Gratuluję Kochana i życzę Ci zdrówka! Całuski

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo Aniu! Widzę charakterystycznie wszyte zamki, bardzo podoba mi się sukienka po prawej z pierwszego zdjęcia (świetny wzór) i ta długa, zwiewna kreacja :) Kurteczka a'la Wielki Ptak tez niczego sobie. Masz kobiet niezaprzeczalny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Talent ogromny, ale to co mi się najbardziej podoba to spójność i konsekwencja:) Mi tego trochę brakuje. Od razu wpadła mi w oko "długa";) suknia i ten biały gorsecik, ale wszystkie są ciekawe:) Proste i z pazurkiem! Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka wiadoma i futro - wiesz,wiesz :> :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka ze światłami jest powalająca. Chyba poproszę Mikołaja o taką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spóźnione ale szczere gratulacje! :) Najbardziej mi się podoba sukienka - przepiękna!!! Kocham w niej wszystko- każdy element osobno o wszystko razem - wydłużony tył, bosko wyeksponowane nogi, delikatny przód (w sensie to pod szyją - nie wiem czy "dekolt" to odpowiednie określenie) i materiał....!
    A cała kolekcja fantastycznie ze sobą współgra i tworzy jedną całość!

    Kochana, przy okazji tego świątecznego dnia życzę Ci, żeby Cię jakieś anielskie skrzydełka wyniosły hen, hen wysoko na szczyt! :)Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne projekty! życzę samych sukcesów, ja sama mam marzenia w kierunku szycia. zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja faworytka to czarna sukienka z pasem wzdłuż na przodzie. Gratuluję! Fajny pokaz -czas uwierzyć w swoje siły. Gdzieś sprzedajesz swoje projekty?
    Ja zapraszam do siebie. Może zupełnie inny styl, ale też "szyję, choć nie umiem" ;)
    www.kasiamiciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne sukienki :)
    zapraszam do siebie , poobserwujesz ??
    http://pattis-fashion-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienki wyglądają fantastycznie!!

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. o jej !!! :DD
    gratulacje !!!
    pniesz się wysoko, wysoko !!! :D
    super !!!
    Kreacje zachwycają!!!
    Jestem jak zawsze pod wrażeniem i smutam, że nie moglyśmy zrealizować tego co planowałyśmy !!
    Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję:)) zastanawiałam się ostatnio czemu tak tu niewiele postów ostatnio, ale widzę, że szyje się:))

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)