11.11.2011

Young fashion photographers 1 - I love your style!

I know you haven't heard of me recently, but it doesn't mean I haven't done anything. It was a busy period of my life. Unfortunately I was occupied by all of the unpleasant stuff not connected with fashion. But have also some interesting garments to show off! To make it look the way I want it to, two photo shoots are going to take place this weekend. That' truly exciting, because the photographers are very talented. Let me show you some of their works:

Nie pisałam ostatnio, to prawda. Ale jak miło jest wówczas usłyszeć: czekam na nową notkę, no dalej! To, że milczałam na blogu, nie oznacza, że moja maszyna odpoczywała. Nic a nic! W tym tygodniu (jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem) odbędą się dwie sesje zdjęciowe. To fantastyczna sprawa, ponieważ obie panie fotograf potrafią stworzyć prawdziwe cuda. Oto ich prace:

Malowanemaki




 Anna Kozłowska




Two different styles, both stunning. I can't wait for these photo shoots!
Trudno mi powiedzieć, która z nich jest moją faworytką. Podoba mi się to, że mają odmienny styl i paletę kolorów.

15 komentarzy:

  1. Lubię, gdy projektanci w swoim portfolio mają prace różnych fotografów, bo każdy z nich inaczej widzi ubrania (i w ogóle świat), więc podkreśla coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  2. malowanemaki robi zdjęcia zapierające dech w piersiach, ale ta druga fotografka również dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Kelly. Dobrze, że będziesz miała w swoim portfolio kilku fotografów. Podoba mi się spojrzenie Anny Kozłowskiej :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza fotografka jest super:o ale trzeba pracować z różnymi, by było urozmaicenie:)powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne zdjecia, naprawde. A jesli chodzi o zdjecia to jestem wybredna w lubieniu czegos, wiec naprawde sa mega:) Ja tez szukam fotografa do pewnego projektu... Panie z Poznania?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nanana :) Tak się śpiewająco cieszę, trzymam kciuki (nieustannie!) i niecierpliwie czekam na efekty Waszej współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne artystki dobrałaś sobie do współpracy! nie mogę doczekać się efektów!!:) POWODZENIA!!:*

    OdpowiedzUsuń
  8. o rany! świetne zdjęcia! więc będziesz miała świetne portfolio! ale i tak byłoby super z Twoimi sukienkami!

    OdpowiedzUsuń
  9. Och jak ja bym chciała, żeby ktoś mi zrobił tak cudowne zdjęcia!!Trzymamy kciuki za współpracę!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Klimat zdjęć Anny Kozłowskiej jest 100% w moim guście, chociaż jak dobrze ktoś napisał, fajne jest zróżnicowanie, bo niezaprzeczalnie, każda z nich ma swój styl.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje Wam kochane za taki odzew - nie przypuszczałam, że ktokolwiekskomentuje tę notkę! :)

    Niestety z fotograf malowanemaki sesja nie odbędzie się w ten weekend - miałyśmy zrobić ją dzisiaj, ale słońce nie chce wyjść ani na moment..

    @pracownia weekendowa: Dziękuję Ci za tę ciągłą motywację i wiarę w moje siły! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też czekam na nowe posty kochana!! :)))

    A zdjęcia piękne, masz rację każde w nieco innym stylu, ale to właśnie jest wspaniałe <3

    OdpowiedzUsuń
  13. wow!

    these pics are really amazing. love the vibe.

    say hello to me-
    www.stylemailbox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. swietne zdjecia ! i makijaz - poezja :D

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)