24.11.2011

Turning point - fashion show & POZERKI

 1  I'm going to present a mini-collection on 16th December, celebrating second B-Day POZERKI.pl Party.

Jeszcze wczoraj planowałam poinformować Was o tym, że chwilowo przestaję tworzyć autorsko, tylko zamierzam sobie spokojnie poszyć trudniejsze żakiety i kurtki z Burdy... Ale oczywiście plany się zmieniły. Stało się to za sprawą Wilhelminy, która zaprosiła mnie na obchody drugich urodzin portalu POZERKI.pl z propozycją, żebym i ja coś zaprezentowała. Nie musiała mnie namawiać ;)

P O Z E R K I

Dlatego 16 grudnia, w Centrum Dobrego Samopoczucia UKOJENIE wystąpię ze swoją mini kolekcją ja oraz 4 inne projektantki. Na dodatek będzie można podziwiać biżuterię artystki, którą bardzo cenię za oryginalność prac. I nie tylko ja! Ale szczegóły wydarzenia niech zdradzi jego organizatorka ;)

Będzie się działo, oj będzie.

 2  A teraz uchylę rąbka tajemnicy, co planuję pokazać. Paleta barw będzie się zdecydowanie utrzymywać w ciemnej tonacji. Wykorzystam motyw węża (czy czymkolwiek on jest) prezentowany w ostatnich pracach. Jak zwykle będzie kobieco, trochę geometrycznie. Tym razem postaram się dodać trochę rockowego klimatu do kolekcji, dlatego już teraz zabieram się za projektowanie kurtki. Bardzo się cieszę, że wiem konkretnie, co chcę pokazać. I mam nadzieję, że nie zawiodę widowni. Trzymajcie kciuki za proces twórczy! 


Tylko naprawdę muszę coś zrobić z tym zdrowiem.

13 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za pokaz i strasznie zazdroszczę, że masz szanse go zrealizowac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eeej, to wymyśl, co byś chciała i powiedz, bo ja dokładnie wiem czego pożądam, a mianowicie ten zajebisty kombinezon z szelkami czy jak to tam się nazywa. I mogłabym sobie w nim zrobić zdjęcia z dodatkiem jakiegoś swojego tworu i ALE byłby barter *____*

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, a na zdrowie jakiś % z malinami już nie wspomnę o czosnku ( ja sama go nie zjadam ale wiem że działa). Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w takim razie :))) Będę oczywiście trzymać kciuki i czekam na relacje z procesu twórczego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Monika Magdalena: Hm, tego pierwszego sposobu nigdy jeszcze nie próbowałam, a zdaje się milszy od czosnku :D

    @pracownia weekendowa: Tak jest, obiecuję systematyczne sprawozdania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaa, to Ukojenie jest 10 minut od mojego domu :D ależ fajnie :D powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia, dasz radę! Yhh ja ja Ci zazdroszczę tej głowy pełnej pomysłów i młodzieńczej wolności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama nie mogę się doczekać jak Cię poznam i odkryję Twoją kolekcję;) Dziękuję że tu o mnie wspomniałaś, buziaki!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana trzymamy kciuki!!! Niech szaleństwo będzie z Tobą;)) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. ah widzę piękny deseń,ciekawość zżera..:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki temu co tutaj przeczytałam. Mam wizję majkapową, a nawet i dwie.! Mam nadzieję, że się spodobają :)<3

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)