28.11.2011

Strong inspiration - Daria Zaytseva

Tomorrow I'm going to have a photo shoot with a fantastic photographer Malowanemaki. I've worked hard to design and sew the outfit, but now I'm done! I was inspired by Russia, because of the low temperature recently and... Daria Zaytseva. She is definitely one of my favorite fashion photographers, there is often such a wonderful scenery in her pictures! And the beauty of her models is breathtaking. Hope you agree with me.


Jutro czeka mnie sesja zdjęciowa z fantastyczną fotograf Malowanemaki. Ciężko pracowałam nad strojem, który zamierzamy jutro sfotografować, mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :) Moją bezpośrednią inspiracją były niskie temperatury, które nas ostatnio nachodzą, oraz.... Daria Zaytseva. Jest to zdecydowanie jeden z moich ulubionych fotografów mody. Sceneria na jej zdjeciach jest zachwycająca, nie wspominając o modelkach... Mam nadzieję, że podzielacie moją opinię :)


What is more... Because of sudden disease of our model I'm going to pose! With the photographer, we decided not to postpone the photo shoot. Keep your fingers crossed for me, pleeease!
Na dodatek... Z racji nagłej choroby naszej modelki, to ja stanę przed obiektywem. Razem z fotograf zdecydowałyśmy nie przekładać po raz kolejny sesji. Trzymajcie za mnie kciuki, błagam! ;)

And here are the works that inspired me the moment I saw them:
Inspiracje:






Photography: Daria Zaytseva
Model: Anya 
MUA: Victoria Fernanda
Stylist: Kate Butko

11 komentarzy:

  1. Ajjjjj, czekam z niecierpliwością na efekty:)Jeśli do tego będą w klimacie prac Zaytsevy to już je kocham;))) I jestem mega ciekawa wyczarowanej przez Ciebie kreacji!!Całusy

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, aby wszystko poszło po Twojej myśli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ekscytująco- i ta charakteryzacja i ujęcia- czekam czekam na efekt:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne zdjęcia - będzie się działo! Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 ostatnie zdjęcia to cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej. pięknie. zdjęcia, strój, miejsce - wszystko bardzo mi się podoba, ale najbardziej - modelka. ma świetną urodę. wielbię.
    + nie moge się doczekać efektów następnej sesji. błagam, powiedz, że przynajmniej Ty zaprojektowałaś coś ciepłego na tę jesień/zimę. bo oczywiście, zwykłe sieciówki uważają że jesteśmy niezniszczalni i ciepłe ubrania są nam kompletnie zbędne.
    pozdrawiam,
    Bogusza

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskieee zdjęcia!
    Wyglądasz nieziemsko:)
    te buty, kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)