21.11.2011

Psycho dress - details and preview

 SOON ! 

New message. From: Joanna Chabowska. Keywords: lake, bandages, a bit of psychedelic atmosphere, white eyelashes and... White dress. My reaction? I'm in, this is truly inspiring.

Przyszła wiadomość. Nadawca: Joanna Chabowska. Słowa kluczowe: jezioro, bandaże, lekka psychodela, białe rzęsy i... No właśnie. Biała sukienka. Moja reakcja? Natychmiastowa inspiracja i  zgoda, mimo, że do sesji zostało kilka dni, i to roboczych. 

It was the first time I knew exactly what to do. I was inspired by mental hospital refugee and it's nightdress. And, surprisingly, after a huge tailoring struggle I coped with it! It's surely not perfectly sewn but shows my idea.

Zapowiedź takiej sesji wpłynęła na mnie bardzo intensywnie. Doskonale wiedziałam, co chcę zrobić, po raz pierwszy w życiu. I znów spróbowałam czegoś innego. Zainspirowana uciekinierkami ze szpitala psychiatrycznego usiłowałam skonstruować sukienkę na wzór koszuli nocnej. I o dziwo, po wielu wysiłkach, sfinalizowałam wizję, którą miałam w głowie. Lepiej czy gorzej, ale jest. (Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że moim pracom daleko do doskonałości krawieckiej, ale ciii, poćwiczę!)


Coś mi się zdaje, że mam dwie lewe ręce do robienia zdjęć.

Choć na razie zdjęcia widziałam tylko na wyświetlaczu aparatu, jestem zachwycona. Zapowiadam kolory (w końcu!), fantastyczny wizaż (także w końcu!) oraz modelkę o nietuzinkowej urodzie.

♥ ktoś się skusi i zostanie setnym obserwatorem? 

19 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie. juz nie mogę się doczekać:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. @bacha-baszka: w sumie zastanawiam się, czy nie usunąć tego posta, bo sukienka lepiej w rzeczywistości się prezentuje. Ach ten mój brak umiejętności w robieniu zdjęć... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. A myślałam że już obserwuje, ale...."sto lat!" chyba z takiej okazji można śpiewać:) Sukienka pomysłowa jak zawsze, to godne podziwu, że umiesz wymyśleć coś na podstawie konkretnych wytycznych. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow niezły temat na sesję! A sukienko-koszula naprawdę udana! Czekam na foto... mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, rzeczywiście niezbyt równe te beżowe paski, ale i tak sukienka mi się ogromnie podoba. Dziwi mnie tylko że taka wielka, myślę że ładniej by wyglądała przylegająca (no chyba że na modelkę plus size) ale skoro na wzór koszuli nocnej to rozumiem. Ogólnie genialna inspiracja, taka hmm oryginalna. Nie mogę się doczekać efektów, zapowiada się naprawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, sukienka jest cudowna!!Maj stajl;p Jeśli zdjęcia nie pokazują jej urody w całej okazałości, to jak zobaczę zdjęcia z sesji obawiam się, że mój komentarz nie odda mojego zachwytu:) całusy!

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem pod wrażeniem, prosta forma i genialny zamek=chciałabym taką sukienkę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! bardzo podobają mi się takie sukienki z długim suwakiem! jeśli na żywo jest jeszcze ładniejsza to o rany, ale musi być rewelacyjna! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna i oryginalna sukienka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na zdjęcie na modelce :D A tak w ogóle, jaki to materiał?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest ładna, chociaż... kombinezon bardziej mnie zachwycił. Teraz mam uczucie, że gdzieś już to widziałam. I to wiele razy.

    OdpowiedzUsuń
  12. wyczekuję zdjęć w ciekawej stylizacji, sukienka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  13. @kelly: Jest to bawełna z domieszką syntetyku. Miałam mało czasu na zakupy tkaninowe do tej sesji, dlatego byłam w sklepie w Poznaniu, w którym wybór pozostawia wiele do życzenia. Niestety nie udało mi się kupić żadnych szałowych tkanin. Myślę,że to między innymi dlatego ta sukienka jest tak spokojna.

    @różowa szminka: też bardziej kocham kombinezon. A z tej sukienki jestem o tyle zadowolona, że w krótkim czasie dopasowałam się do wizji i uszyłam coś o zupełnie innym fasonie niż zwykle :) Dziękuję za szczerość!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej hej,

    your pictures are so lovely!
    like your blog

    check out mine

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś genialna! Nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak bardzo zazdroszczę Ci takiej wyobraźni, ach! Umiejętność szycia strasznie ułatwiłaby mi życie, ale niestety mam do tego dwie lewe ręce, tak więc szycie pozostawiam takim zdolniachom jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Łał, ta sukienka jest bardzo elegancka :D ale faktycznie przywodzi na myśl odzienie typowo ze szpitala psychiatrycznego. Delektuję się Twoim precyzyjnym szwem i zazdroszczę modelce, która nosiła to podczas sesji. Nie mogę doczekać się zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  17. :))) A zdjęcie z fejsa oddaje dużo lepiej urok tej sukieneczki! :))

    No, ale dobra... nie oszukuję w tym czytaniu newsów na wspak! ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. @pracownia weekendowa: O Ty spoilerowy zbóju! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Niecierpliwie czekam na efekty! :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)