22.11.2011

♥ My Dear Pracownia Weekendowa ♥


Pracownia Weekendowa to synonim pięknych akcesoriów. Nic dziwnego, że zapragnęłam być posiadaczką piórnika ze sztandarowym 'ptasiorem'. Umówiłyśmy się zatem na 'wymiankę prezentową'. Jako, że nie lubię szyć dodatków, zaprojektowałam specjalnie na tę okazję spódniczkę. W ten oto sposób na moim blogu pojawią się zdjęcia z Pracowni Weekendowej oraz jej właścicielka. Voila:

podwyższony stan!

Jak widać, jest to bardzo trudna tkanina do fotografowania
- odbija światło, zmienia kolory, same z nią problemy  :))

A oto jeden z najbardziej uroczych prezentów, jakie dostałam w życiu. I jak tu się nie zachwycać?




Podsumowując, blogowanie przynosi same korzyści ♥

Zachęcam z całego serca do śledzenia poczynań Pracowni Weekendowej :)




Przepraszam za tak lakoniczny post, chore zatoki dają dziś o sobie znać.
Ciekawsza relacja? Zajrzyj tu :)

23 komentarze:

  1. Śliczna ta spódnica. Czy istnieje możliwość zakupu takiego cudeńka?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. @gumaj$ Tak, istnieje. Info na nojezdem@gmai.com albo znajdź mnie na facebooku - Anna Sancewicz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam - fotografuje się ten materiał kiepsko, ale na ŻYWO wygląda genialnie i nosi się wspaniale!!! :)))

    Dziękuję jeszcze raz Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Można rzec - Mikołajkowe prezenty, fajnie a wasze dzieła jak zawsze urocze i oryginalne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. spódnica jest boska, mam torebkę pasującą do niej idealnie;) piórniczek też słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akcesoria słodkie, spódnica genialna. Zazdrościmy Wam kochane tej wymianki, ojjj zazdrościmy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała wymiana!! Ptasia kosmetyczna i mi przypadła do gustu a spódniczka.... bomba!!

    OdpowiedzUsuń
  8. spódnica po prostu wspaniała

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. spódnica bardzo fajna. ekstra te wstawki ze skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też chcę taki barter z Tobo!:O

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna spódnica. To zdecydowanie to, czego po Tobie oczekuje. A piórnik... przeuroczy

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniała jest ta spódnica, właśnie czegoś takiego potrzebuję *__*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, ale przyjemna wymiana. Lubię takie akcje i te resztki miłych ludzi,które się ostały a które nie robią wszystkiego tylko dla pieniędzy. A ta tkanina bardzo pasuje do spódnicy, daje jej "smaczku" ;) Właśnie pomyślałam, ze fajnie wyglądałaby jako wykończenie kremowej/białej koszulo-bluzki,hmm

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję ;) a co z naszą 'współpracą'?

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasem taka ostra krytyka jest lepsza od setki miłych komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. spódnica jest w moim guscie, a piórnik bardzo zabawny oczywiście pomysł się liczy :) zapraszm do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. spódnica bardzo bardzo fajna, choć osobiście wolałabym trochę krótszą, ale bardzo fajny print :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna spódnica... do tego jeszcze wyszczuplające cięcia... brawo!!!!!!...
    zmieniłabym jedynie wszycie zamka (tj. do góry nogami), tak aby można było regulować długość rozporka....

    OdpowiedzUsuń
  19. spódnica jest poprostu świetna!

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)