15.11.2011

Emancipation.


As I supposed, I have no words to describe it. The whole designing process and photo shoot was such an emotional experience - I wanted to show woman's strength and beauty at the same time. I hope I managed to do it, even for a little. Enjoy.

Tak jak myślałam, nie potrafię znaleźć słów, by to opisać. Do tej kreacji podeszłam bardzo emocjonalnie, pragnęłam pokazać siłę i piękno kobiety jednocześnie. Mam nadzieję, że przynajmniej częściowo mi się udało. Zapraszam.


suit: Anna Sancewicz
photos: Anna Kozłowska
model: Martyna Tasiemska/ OLSI Models
tkanina/fabric: klick!

Thank you girls, you are wonderful.
Dziękuję Wam dziewczyny, jesteście cudowne.


Real colors:



43 komentarze:

  1. Aż mi zaparło dech w piersiach! Oszałamiający efekt końcowy! Piękne zdjęcia i świetna obróbka :) Te zdjęcia naprawdę ukazują kobietę silną i pewną siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Padam do stóp z zachwytu Aniu!! Gratuluję Wam dziewczyny, osiągnełyście wspaniały efekt końcowy.Widać kobiecą siłę i piękno:).Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuliję talentu i wyczucia. po prosyu niesamowicie to wyszło - kombineon jest jak nie z tej ziemi - kobiecy, trochę futurystycznym, ale nie udziwniony, no i te zdjecia... masz genialną fotografkę i modelkę ;)
    oby tak dalej, fajnie będzie zobaczyć jakaś Twoją kolekcję za kilka lat na FW w Nowym Yoirku albo w Mediolanie ;)
    powodzenia!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie to wygląda, chociaż dla mnie trochę za dużo odkrytego ciała - bardzo podobają mi się odkryte plecy, o ile dobrze widzę, to jest na nich właściwie tylko jeden paseczek? Ale zgodnie z zasadą mniej znaczy więcej, zakryłabym więcej z przodu. Jako całość, teraz, wygląda interesująco, ale nie wiem, czy odważyłabym się założyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne! Modelka wygląda w twojej kreacji rzeczywiście jak zdecydowana, silna kobieta! A zdjęcia genialnie wszystko podkreślają! Jestem pod ogromnym wrażeniem i mam nadzieję, że już niebawem dostrzeże twój talent jakiś projektant z którym uda się współpracować :)

    btw. jakbym nie widziała zapowiedzi to pewnie sądziłabym, że to zdjęcia wprost wklejone z jakiegoś magazynu!

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Za wszystkie komplementy dziękuję, rozpływam się! :D

    @kelly: Paseczki są dwa, tylko niezbyt widać to na zdjęciach. Co do praktyczności stroju - w końcu przełamałam się i uszyłam coś bardziej odważnego, stąd określiłam całe wydarzenie mianem przełomu :D

    Jednakże zamierzam kiedyś przywdziać ten kostium. Ale z żakietem :))
    To było takie moje małe szaleństwo. I chyba na jakiś czas mi wystarczy.

    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Strój jest naprawdę fantastyczny. i to dosłownie! Zdjęcia cudowne. Wszystko w pełni profesjonalne. Chociaż... jako potencjalna odbiorczyni Twoich ciuchów muszę dodać małe "ale" i jest nią właśnie nadmiar golizny. Strój idealny dla odważnych i szczupłych dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  8. @różowa szminka: Dziękuję! :) Nie dziwię Ci się kochana, to w ogóle nie jest praktyczny strój. Ale chciałam w końcu zrobić coś odważniejszego, bardziej artystycznego, trochę się pobawić. Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawdę świetne. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. a mi golizna nie przeszkadza, choć kreacja zdecydowanie wieczorowa i nie dla mnie (z racji moich kochanych kilogramów ;)
    zdjęcia super!

    OdpowiedzUsuń
  11. baaaardzo podobają mi się te zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. o rany! Ty jesteś genialna! <3 brak mi słów! serio! robisz takie kobiece, piękne ubrania, że mam nadzieję, że zrobisz wielką karierę w branży modowej bo zdecydowanie na to zasługujesz kochana! buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie tylko nie wychwalam sieciówek, ale również w nich po prostu nie kupuję. Lubię mieć rzeczy, których nie mają inni, dlatego szukam w necie, concept storach, showroomach no i oczywiście w second handach :)


    Widzę, że u Ciebie ciekawie się zapowiada, zabieram się na głębszy przegląd Twojego dotychczasowego dorobku :) I oczywiście obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za miłe słowa. Rozwijaj się, dobrze Ci idzie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja obserwuję blogi na bloglovin.com, Twojego też :) A więc Tobie się to nigdzie nie wyświetla :)

    Tak, jakiś czas temu w ogóle zrezygnowałam z sieciówek. Wiadomo, czasami się coś zdarzy, np. rajstopy, zwykłe legginsy, rękawiczki czy bielizna... Ale w takich wypadkach wybieram raczej TK Maxx, bo lubię rzeczy, których nie spotkam u inych i to w sumie jedyna sieciówka, choć taka niekonwencjonalna, w której mogę takie założenie zrealizować :) Mam sporo starych rzeczy z sieciówek, ale staram się je sukcesywnie indywidualizować przeróbkami krawieckimi, zmianami koloru, etc. :)Mam nadzieję, że za jakiś czas moja szafa będzie na prawdę wyjątkowa =]

    OdpowiedzUsuń
  16. omg, the rest of the amazing pictures! I love them, and the editing is brilliant. You go girl! And thanks so much for being so sweet, I'm gonna live on that one for a week<3

    Love Iben

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezwykle kobiecy fason:)
    Jestem zachwycona Twoimi projektami!!!
    Super blog, obserwuję i dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo dziękuję za miły komentarz:)
    świetne zdjęcia i kreacje można znaleźć na Twoim blogu:) zazdroszczę tym wszystkim dziewczynom profesjonalnych sesji:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odważny i kobiecy, tak jak chciałaś.;)

    Piękny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za tak pozytywny komentarz:)

    Bardzo ciekawa kreacja, na pewno nie przeszłabym koło niej obojętnie;-)

    D.

    OdpowiedzUsuń
  21. omg :O
    piękne zdjęcia, modelka nie wspominając o stroju !!!
    jestem pod wrażeniem !!!
    dobra robota, bardzo dobra!!! Na poziomie - to mi się podoba !!!


    ps: jestem prze kochana :DD :**

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne zdjęcia ! Masz taką idealną figurę ! <3 Świetnie sprawdziłabyś się w roli modelki, gwarantuję :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Baaardzo mi się podoba! ja nie mam tak dobrej figury, żeby nosić ten projekt, ale i tak jestem pod wrażeniem
    Twoje rzeczy są dostępne gdzieś?:) a jeśli tak, to w jakich cenach? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia. *.* Co do materiału to nie jestem przekonana, ale na na zdjęciach całość wygląda genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. genialnie Ci to wyszło, przepiękny strój :):):)

    OdpowiedzUsuń
  26. zdecydowanie widać tutaj emocje. Strój przemyślany jest w każdym szczególe, to jest fantastyczne! Jasne, czekam na znak i działamy, znajdź mnie proszę na facebooku ( Paulina Galickova ) i się dogadamy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Powiem Ci kochanie, że rewelacyjnie to wygląda! To co zrobiłaś jest świetne, ale też zdjęcia doskonale to oddają. Ajj, jestem z Ciebie dumna! :))))

    Tak trzymać :***

    OdpowiedzUsuń
  28. Po hipsterskiemu mówiąc : opór kozak, haj faszyn bardziej haj niż wersacze z haema. Albo może bez porównań do wersacza bo jestem strasznie zdegustowana powyższym. Po prostu opór kozak, tylko tak się zastanawiam, czy to by dobrze wyglądało na kimś pospolitszej figury. Tzn na kimś niższym. Chociaż w wersji bardzo obcisłej na moją figurę by pasowało. Aż mnie kusi, żeby sobie zażyczyć czegoś takiego, gdyby nie puste kieszenie z powodu notorycznego niezdawania prawa jazdy :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się Twój projekt. Zdjęcia naprawdę robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne te twoje porojekty kochana !

    OdpowiedzUsuń
  31. swietne zdjecia!!

    ps. będzie wdzięczna jeśli klikniesz w stylizację na moim blogu, dziękuję!;)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny projekt!
    uwielbiam młodych i tak zdolnych projektantów!
    będę zaglądać - regularnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jak dla mnie fantastyczna kreacja, uwielbiam nagie plecy!
    Czy mi się wydaje czy wzór na tym materiale imituje skórę węża? ;>

    OdpowiedzUsuń
  34. Suuuuper. Bardzo podobają mi się Twoje projekty.... różnorodność form... nie tak jak u innej poznańskiej projektantki Irminy, której ciuszki są podobne do siebie, bazuja na prostych i TYCH SAMYCH formach......POWODZENIA

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję Wam wszystkim - obiecuję, że postaram się jakoś do tej branży wbić. Dziękuję za wsparcie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialnie to wszystko wygląda, niesamowicie oddaje klimat;)

    OdpowiedzUsuń
  37. jej, świetny efekt końcowy, naprawde jestem pod wrażeniem. a strój niesamowity...

    OdpowiedzUsuń
  38. jaki genialny blog! obserwuje! jestes bombowa!

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)