04.10.2011

Update and announcements!

 1  Ostatnio poważnie się zastanawiałam (przez natłok obowiązków), czy w tym sezonie robić coś na wzór kolekcji. Jeden moment i jedno spojrzenie rozwiało wszelkie wątpliwości. Jedna tkanina. Oczarowała mnie wzorem, gatunkiem, strukturą oraz tym, jak różne przyjmuje oblicze w zależności od światła. Myślę, że może być motywem przewodnim (z tkanin) tej mojej małej, zimowej kolekcji :) W rzeczywistości ma lekko zielonkawy połysk.

I wasn't sure I would cope with making a collection this season (lack of time is such an unpleasant thing!). But one moment and one glance convinced me I have to do it. Oh yes, I fell in love with a fabric. It's perfect and inspires me a lot. It may be the main pattern of my new, little fall collection ;)


 2  Wiem, że dostanie mi się po głowie, ale... ostatecznie nie oddałam teczki na A&F Festival. Miałam już sporo przygotowane, ale nie zdołałam zrobić rysunków. Przypuszczałam, że to nie jest takie trudne. A jednak. Brak praktyki robi swoje. Dlatego zamierzam ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć! Na szczęście A&F Festival oferuje więcej niż tylko warsztaty. Informacje dotyczące wydarzenia znajdziecie tutaj. Na pewno się tam pojawię! A Wy? ;)

Oh yes, I know some of you are going to kill me after I write it - I didn't manage to send the briefcase for A&F Festival Workshops. I did a lot but... I really wasn't aware of the fact sketching it's THAT difficult! So now I have to practice, practice and one again practice ;) Fortunately A&F Festival is a lot more than only workshops. I am surely going to take part in it.


 3  Szukam fotografa! Byłabym zachwycona, gdyby dano mi możliwość pracowania z kimś, kto już ma doświadczenie w fotografii mody. Myślę, że to ogłoszenie nigdy nie ulegnie przedawnieniu - uwielbiam poznawać ludzi z pasją ;) Swoje propozycje proszę kierować na: nojezdem@gmail.com

I'm looking for a fashion photographer who would like to work with me and my designs :)

 4  To pewne - muszę sobie znaleźć nowy dom mody, którego pokazy będę oglądać z psychopatycznym zamiłowaniem. Nowej inspiracji. Dior z Gayetten'em na czele jest koszmarny. Zresztą sami zobaczcie. Gdzie się podziała ta typowa diorowa sylwetka, lekkość, wręcz skrajna kobiecość i elegancja? Nie wiem. W każdym razie powiem nie po chrześcijańsku - zwolnijcie go ;)

I am once again utterly disappointed with new Dior collection designed by Gayetten. It's not Dior AT ALL.

SS 2012



11 komentarzy:

  1. Tkanina zdaje się być trudna, ciekawa jestem efektów. Też żałuję, że nie złożyłam teczki na AFF, ale w przyszłym roku już na pewno spróbuję swoich sił ;) A co do fotografów, to za darmo najpewniej najłatwiej szukać przez Maxmodels ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. @kelly - mam nadzieję, że z tkanina nie sprawi mi większych problemów. Wiele będę w stanie jej wybaczyć przy pracy, ponieważ szalenie mi się podoba. I trzymam kciuki, żebyś dostała się na te warsztaty. Też złożę teczkę, ale myślę,że się nie zobaczymy - przede mną wieeele pracy ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. to może A&F w przyszłym roku? wszystkie szalejemy teraz za tym wężem!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Prostuję swój komentarz: warsztaty AFF to nie tylko projektowanie a ja będę składać na warsztaty dziennikarstwa modowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Futuristka: W przyszłym roku juz na 100%! A ten mój wąż na tkaninie jest naprawdę fajny, bo w zależności od światła bardziej lub mniej go widać. Naprawdę się cieszę, że na niego trafiłam :D Pozdrawiam!

    @kelly: to tym bardziej się nie spotkamy :D tak czy siak - życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku również marzyłam o wzięciu udziału w warsztatach dziennikarskich na A&F, ale wymagana jest przede wszystkim pełnoletność... więc odpadam!:P za rok próbujemy obie, na pewno się uda!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujące tkaniny 9wzór) i jestem ciekawa co z nich wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam słabość do wężowych tkanin;) Jestem ciekawa co z niej stworzysz i jak Ci się będzie szyło. I trzymam kciuki, żeby Ci się, mimo Twojej niewiary, udało w tym roku!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie mogę się doczekać aż zobaczę co zrobisz z tego materiału! Zaczynam sobie wyobrażać piękną kolekcje :)
    A co do Diora, to jestem tego samego zdania. To nie to samo co kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  10. Aa miło mi w takim razie bardzo i widzisz, szkoda że nie mieszkamy bliżej siebie bo myślę że bardzo fajnie by nam się razem pracowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak mogłaś nie oddać teczki! w tym roku poziom prac był bardzo wyrównany i kto wie może by sie udało. dwa razy brałam udział ( w dwóch pierwszych edycjach) to genialne doświadczenie i przyjaciele i znajomości na lata. mam nadzieje że za rok się spotkamy ;P

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)