17.10.2011

So cold in here...


Było zimno. Sukienka utrzymana w chłodnej tonacji, idealnie komponując się z mroźnym otoczeniem potęguje to wrażenie. Zmarznięta modelka wygląda, jakby stała przy tafli lodu, nie naprzeciwko palmiarni, w której temperatury osiągają nawet 40 stopni Celsjusza.
It was cold. And the dress shows it well being all in cool, pastel colors.


Dziękuję całej ekipie za ten efekt! Jestem zachwycona.
Thank you, my team, for the effect! I'm delighted.



photo: 1 - Ewelina Ledzion
2,3 - Robert Piosik
model: Aleksandra Śniatkowska/Hook

dress: Anna Sancewicz

O sukience wspominałam w tym i tym  poście. Bardzo się cieszę z efektu, ponieważ męczyłam się z nią od lipca i parę razy została rzucona w bok ;) Jestem zadowolona, że utrzymałam ją w pastelowej tonacji ani razu nie przełamując jej czernią czy innym ciemnym kolorem. Mam nadzieję, że się podoba!


I've mentioned the dress here and here. I'm absolutely happy about the final effect, because it was a struggle - but you already know it ;) I'm proud of myself I didn't use black or any other dark color - it had to be 100% pastel. I hope you like it.


Detale/Details:



64 komentarze:

  1. Jest fenomenalna, zakochałam się w niej, a na tej modelce wygląda bardzo subtelnie i kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa sukienka, jak najbardziej potrzeba tutaj zdjęć detali, ten wzór wygląda bardzo ciekawie! W zasadzie sama bym taką założyła. A sesja fajna, podglądałam już u fotografów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @kelly: Już się robi! I szalenie dziękuję za miłe słowa. Od osoby tak wgłębiającej tajniki mody to nie lada komplement! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka jest świetna :) pasuje do modelki bo ta reprezentuje letni typ urody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no no!:)Piękne zdjęcia, interesująca sukienka, a do tego sposób w jaki o tym piszesz-wszystko to na najwyższym poziomie. Myślę, że cos z tego może być:)!Coś dużego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. @cantara: To zaszczyt słyszeć coś takiego z Twoich ust :D Dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka cudowna <3

    Ja też chwale sobie trapery, pozdrawiam: http://nibynicad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Znakomita sukienka jakby była stworzona dla tej modelki, fotografowie też się spisali na 6:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  9. haha dziękuję :)
    śliczna uroda modelki, a sukienka NIESAMOWITA, naprawdę cudna
    pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za komentarz :)
    Ale ty jesteś szczuplutka, można ci pozazdrościć figury. A sukienka super!

    OdpowiedzUsuń
  11. ODP: Oj, oj, określenie 'następna' średnio mi się podoba ;DD Bardzo dziękuję za opinie i komentarz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia cudownie podkreślają piękno sukienki! Jest zachwycająca:)))))Jezdem jesteś mistrzynią:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat nie mam teraz zbytnio czasu na to, żeby przeglądać wcześniejsze posty, dlatego spytam tutaj. Rozumiem, że sukienka jest twojego projektu? Czy udostępniasz do sprzedaży ją, jak i inne - myślę, że są? - twoje małe dzieła? ;)
    Zaciekawiła mnie, bo jest naprawdę ciekawa. W połączeniu jeszcze ze świetnymi zdjęciami i prześliczną modelką. Lubię to bardzo. :3

    http://themintmind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Wam bardzo za masę ciepłych słów :)

    @Addicted to Fashion, Katsuumi: Wyraźnie jest napisane, że pozuje modelka z Hooka, nie ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. idalnie opisałaś te zdjecia - naprawdę robią wrażenie! i jak najbardziej - zdjęcia detali baaardzo mile widziane ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz cudowną słowiańską urodę. Pięknie wyglądasz. Obserwuję, a jeżeli podoba Ci się mój blog, zachęcam do rewanżu :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! modelka piękna, ale i tak nie dorównuje urodą tej sukience! To chyba jedna z najlepszych sukienek jakie widziałam od bardzo bardzo długiego czasu! Gratuluję! i zazdroszczę, że potrafisz robić takie cuda! Dodaję Twój blog do obserwowanych, żeby widzieć inne Twoje cuda! pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh WOW!!! Sukienka jest zjawiskowa i faktycznie, świetnie komponuje się z tą atmosferą zimna widoczną na fotografiach <3 No ale koniecznie pokaż detale, jestem strasznie ciekawa z bliska zobaczyć co wyczarowałaś! :D

    Pozdrawiam ciepło :****

    P.S. Dziękuję Ci za przemiłe słowa Kochana!!! Doceniam :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, sukienka zachwyca;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawa sukienka, chętnie bym widziała taką w mojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna sukienka! a modelka jeszcze piękniejsza :) sylwetka, twarz, włosy.. cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. prześwietnie ! :)


    '-w sumie znajomi mi tak mówią, ale źle się czuję z wagą jaką mam ;D ..

    OdpowiedzUsuń
  23. @schockobond: Przekażę Alex, że pobiła moją sukienkę :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo sweetie, it's so beautiful! Nice work indeed!

    love Despite Color

    OdpowiedzUsuń
  25. No to koniecznie daj znać jak będą!! :)))

    Ani trochę Kochanie :))) Przejrzałam bloga do początku i czekam na nowe projekty, bo jesteś świetna! Tak trzymaj! Uwielbiam to, że Twoje projekty to połączenie elegancji z nutką futuryzmu <3 Coś co kocham! Na dowód, że moje zachwyty są szczere - witaj na mojej blogliście :)))

    Buuuzi:*** i czekam na foty :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. sukienka jest fantastyczna, z wielką chęcią zobaczę detale! mam nadzieję że będzie można coś kupić od Ciebie niedługo (tak sobie czekam na moją wypłatę ale niebawem powinna być xD ).

    OdpowiedzUsuń
  27. efekt oszalamajacy.



    http://mechanicalgirlstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ piękna sukienka i wspaniała sesja! Super chłodny klimat wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  29. Po pierwsze- Fantastyczny blog! Ciuchy są genialne!
    Po drugie- dziękuje za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie wkrótce :)
    Po trzecie- przeceny są po 25%, można skorzystać z rad stylistów, wątpie aby akurat to cię interesowało, oraz najlepsze stylizacje pojawią się w grudniowym JOY'u :)

    Pozdrawiam
    Anastazja
    (crayons-de-couleur.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nice dress!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana - cudowna ta sesja!!!! Wszystko tak genialnie do siebie pasuje - TWOJA pastelowa, subtelna sukienka, modelka o pięknej urodzie takiej nienachalnej, zdjęcia w fantastycznym klimacie...

    Wiesz, że TRZYMAM kciuki za Ciebie i twoją karierę, bo masz fantastyczne pomysły i gust we wszystkim co robisz!

    Buziaki!

    P.S.Byłam przekonana, że już komentowałam ten post, ale widać coś mi się przyśniło :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne wyszły te zdjęcia. Bardzo podoba mi się klimat takiego 'lodu' i zimna. Sukienka jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  33. sama projektujesz? niesamowita ta sukienka! masz talent dziewczyno!!!


    lunameansmoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Rzeczywiście sukienka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne zdjęcia a sukienka cudowna! również jestem za tym, byś pokazała jakieś zbliżenia;)

    OdpowiedzUsuń
  36. wow.. Im breathless! I LOVE these photos.. the colours, the effect.. WOW!
    nice blog!
    http://spliffedcookies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczna sukienka:) I piękna modelka:)

    Ps. Koniecznie pokaż detale! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. jejku sukienka mega! i inne Twoje ubranka są wspaniałe, zachwycasz

    OdpowiedzUsuń
  39. You look gorgeous in this dress:)))

    OdpowiedzUsuń
  40. love your dress! You look stunning! I'm following

    Check my blog and if you like it, follow me :)

    xx

    www.sickbytrend.com

    OdpowiedzUsuń
  41. jest piękna, podoba mi się różnorodność graficzna materiałów, zamek jest genialnym elementem, detalem dekorującym! chodziłam bym w takiej śmiało! :) i stąd pytanie czy można gdzieś zakupić twoje projekty?

    + obserwuję, jesteś genialna!

    OdpowiedzUsuń
  42. Pierwsze zdjęcie rewelacyjne, a sukienka cudo !

    OdpowiedzUsuń
  43. wow cudowne zdjęcia<3 jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna sukienka, cudne zdjęcia, pięknie wyglądasz ;)

    http://glampaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Boże Ty mój, jakie cuda <3 Jesteś przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  46. istne cudo.! te detale, krój i to w jaki delikatny sposób podkreśla kobiecość modelki :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Ładnie wyszły te zdjęcia. Wchodzę popatrzeć na nie któryś raz. Wrzucaj więcej swoich uszytych rzeczy! Chociaż sama wiem jak to jest z wrzucaniem, kiedy coś robić. Pzdr, wczym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. robisz*. Rękodzieło robisz. No.

    OdpowiedzUsuń
  49. sukienka jest fantastyczna! zdjęcia oczywiście też!

    OdpowiedzUsuń
  50. Sukienka cudna!!!
    Uwielbiam takie fasony:)
    Wstawka genialna:)

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)