15.10.2011

Photo shoot backstage

Otóż sesja się odbyła. Miałam ogromne szczęście, że udało się nam wszystkim tak szybko zorganizować. Zdjęcia robiła Ewelina Ledzion oraz (ku mojemu zdziwieniu) Robert Piosik, który dołączył do nas na skuterku ;) Towarzyszyła nam wyśmienita modelka Aleksandra Śniatkowska z agencji Hook. Fotografowie posługiwali się wyłącznie analogami, więc tym bardziej jestem ciekawa efektów.

Our photo shoot succeeded. I'm lucky we managed to arrange it in a short time period. Pictures were taken by Ewelina Ledzion and (what a surprise!) Robert Piosik, who joined us later ;) We also had an opportunity to work with a stunning model Aleksandra Śniatkowska from Hook agency.

A oto parę zdjęć z backstage'u /And here are some backstage photos.





14 komentarzy:

  1. Ola, Ewelina - same znajome twarze:D

    OdpowiedzUsuń
  2. modelki z Hooka - to już nie przelewki! czekam na zdjęcia właściwe:))

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurde, myślałam przez chwilę, że ona trzyma jakiś karton. Bardzo jestem ciekawa, co wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. WCZDL: Przepadam za Twoimi komentarzami!:D Ja również jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. park Wilsona widzę :D nie mogę się doczekać efektu.

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastic post!!!*_*

    http://paolinasspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Yhh i po co zasłaniała?? Apetytu narobiła i tyle ;) No nic, czekam cierpliwie na foto.

    OdpowiedzUsuń
  8. @Susanna: huehue :> Ale już jutro wszystko pokażę!

    OdpowiedzUsuń
  9. hi, regards from indonesia. please come my music site.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego Ci życzę, zainspirowałaś mnie. Szkoda, że nie umiem szyć bo mam w głowie tyle pomysłów. Chyba czas się nauczyć. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)