22.10.2011

Nicholas Kirkwood ♥

Nicholas & me
W ramach A&F Festival'u, miałam okazję zobaczyć na żywo Nicholasa Kirkwooda, a nawet zamienić z nim parę słów! Zajmujący wywiad przeprowadził Piotr Zachara, a sam Nicholas to naprawdę błyskotliwy, radosny człowiek. Na dodatek bardzo skromny (przy tak ogromym talencie!)
I had an opportunity to meet Nicholas Kirkwood and to take part in a very interesting interview. He's such an awesome person - smart, cheerful and modest at the same time. And has a huge designing talent.
The day was full of sensations, so I'm not going to relate everything in detail. I'm tired but in such a great way!

Zobaczcie, jaką pozostawił mi pamiątkę ♥! :
Look at what he have done ♥! :


Jego buty są wyjątkowe - przypominają dzieła sztuki. Geometryczne kształty sprawiają, ze wyglądają bardzo nowocześnie i rockowo. A to właśnie lubimy najbardziej!
His shoes are unique pieces  - remind me of works of art. Geometrical shapes make them look really modern and cool. They also have a rock feel and that's what we love the most!

Piotr Zachara interviewing Nicholas Kirkwood

9 komentarzy:

  1. @kelly: za rok już będziesz z nami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Światowa kobieto! :) Ja to nawet nie wiedziałam kim ten Pan jest (nie wiem, czy w gronie komentujących Twój blog powinnam takie coś napisać) a Ty proszę i autograf masz! :) Kiedyś mam nadzieję staniecie na jednym wybiegu (tj. twoje sukienki i jego buty) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No świetnie!! jaka szkoda że nie było mnie na tym wywiadzie..ale byłam ciekawa pytań Piotra, dopiero potem odpowiedzi Nicholasa:) ahh jaką masz piękną pamiątkę!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za komentarz! i owszem, zdarza mi się tak chodzić po prostu, na zajęcia na uczelni np. :D (chociaż ostatnio zakładam raczej na "specjalne okazje").

    Pana powyżej nie znałam, a buty projektuje w istocie niesamowite (szkoda że w większości bym się zabiła pewnie po 3 krokach, no ale dizajn wspaniały :D)

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana, masz piękne włosy ;D;D;D

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę! Uwielbiam Jego projekty, ma niesamowity talent!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajć, ależ zazdroszczę. I jaki zamaszysty autograf, widać, że talent:)

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)