08.10.2011

Label 'sancewicz'

 1  Dzięki Cantarze dowiedziałam się o tym, że w bardzo przystępnej cenie można zamówić metki własnego projektu. Rzecz jasna przyjęłam tę wiadomość z ogromnym entuzjazmem i tydzień później byłam już ich szczęśliwą posiadaczką ;) Mam je już od sierpnia, ale dziś naszła mnie myśl, by Wam je pokazać. Postawiłam na czystą formę. Voila:

Thanks to Cantara I get to know about not expensive labels to buy. You can design it the way you want it to be and that's awesome! There was no hesitation and a week later I had my own ones. I wanted them to be simple and here is the effect:



 2  Jako, że założyłam konto na maxmodels, dostałam parę (!) propozycji od fotografów. I bardzo dobrze się złożyło, bo mam Wam co pokazać :> Otóż skończyłam krwawą walkę z sukienką, z którą wojnę prowadzę od lipca i... Mogę się pochwalić wygraną. Wyszła świetnie, mimo, że już parę razy byłam bliska kapitulacji. Dlatego mam nadzieję, że niedługo nawiążę ciekawą współpracę i będziemy mogli podziwiać jej efekty. Do usłyszenia!

I've registered on maxmodels and... some (!) photographers sent me a message with proposition of collaboration. That's great, because I've just finished a dress I've labored for a long time. It was such a struggle! But I love the final effect and I would be extatic if it was photographed by a talented person :)

20 komentarzy:

  1. Świetne, bo proste:) A jak ktoś nie zauważył, bardzo takie rzeczy LUBIMY:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. wow :) własna metka... robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @D: Robi wrażenie, a naprawdę jest w przystępnej cenie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda naprawdę profesjonalnie:) - muszę zamówić u tego Pana też białe, bo czarne nie do każdego ciucha pasują

    OdpowiedzUsuń
  5. muzyki z lat 80 będzie więcej u mnie jeszcze xD

    metka jest idealna, właśnie ta prostota sprawia że kojarzy się z czymś luksusowym, eleganckim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niedziękuję, hihii;D;D;D
    bardzo fajnie że masz takie propozycje;D aaaa i Twoja własna metka, cudo!!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo miło mi to słyszeć, dziewczyny! :)

    @Cantara: Dziękuję bardzo. Powiem Ci, że białe też nie do wszystkiego pasują. Na przykład jak wszyć te białe do mojej szyfonowej czarnej koszuli? :( Więc obie chyba musimy dokupić komplet w drugim kolorze. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kupiłam metki u tego sprzedawcy - białe i czarne. Twoje wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna metka:) i brawo za konto, powinnaś zrobić to już dawno temu....:)
    Powodzenia !!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. metka super-ale juz stebnowaniu na sukience daleko od ideału...

    OdpowiedzUsuń
  11. @Anonimowy - Dziękuję bardzo :) Co do stębnowania jest to święta prawda, ale nie miał to być żaden techniczny ideał - sukienka nie jest na sprzedaż, poza tym wymaga poprawek przed sesją zdjęciową :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Metka wygląda niesamowicie profesjonalnie :) Może i ja sobie jakieś metki zrobię? Chociaż na potrzeby akcesoriów hand-made to mi chyba wystarczą takie naprasowywane ;)

    Trzymam kciuki za sesje zdjęciową twoich ubrań! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję sukcesów! Jesteś bardzo utalentowana, tak trzymaj!:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo stylowa metka uwielbiam taki minimalizm, powodzenia;*;*

    OdpowiedzUsuń
  15. i LOVE the pics!!!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.com

    OdpowiedzUsuń
  16. genialne;]
    zapraszam Cię do mnie mnie na konkurs;]

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)