03.09.2011

Project Runway Review Season 9 Episode 6

You can watch it here

Tak, wiem, że chwilowo zaniedbałam bloga. Ale to tylko z tego powodu, że maszyna i świat mody pochłonęły mnie doszczętnie! (No dobrze, parę imprez też było...) Przyszła kolej na kolejny komentarz do Projectu Runway. Tym razem odcinek był bardzo satysfakcjonujący, a projektanci spisali się na medal. (Zadaniem było stworzenie awangardowej kreacji inspirowanej pracami młodych artystów) No, może poza moim faworytem, Olivierem, który o mały włos nie pożegnał się z programem. Zresztą, sami ocencie.

Oh yes, I know I've neglected my blog for a while, but that's only because the world of fashion has swallowed me up completely! (ok, there were some parties too...) So, its time for another Project Runway review. The newest episode was very absorbing and the designers did a really great job! (A challenge was to create an avant-garde look inspired by the arts of young artists) Oh, with the exception of my favorite Olivier who was almost eliminated. Just have a look!

Anya Ayoung-Chee
Jestem zachwycona. Anya zrobiła to, co kocham najbardziej - odważne połączenie wzorów i materiałów, fantastyczna paleta kolorów i, co najważniejsze - sylwetka jak u Diora! Ten projekt wbił mnie w fotel, jest zdecydowanie najlepszy wśród wszystkich, które zaprezentowano w 9-tym sezonie.

I'm ecstatic. Anya did all I love the most - bold mix of patterns and fabrics, fantastic color palette and, the most important - Dior alike silhouette! For me, it's definitely the best design of season 9.

Viktor Luna
 Konstrukcja sukni jest imponująca. Choć nie przepadam za Viktorem jako za człowiekiem, nie moge wyjść z podziwu nad tą kreacją. Dzięki niesamowitej fakturze dołu ma się wrażenie jakby modelka właśnie wyszła z głębin oceanu. Bajka. Na dodatek bardzo misterna.

The construction of the dress impresses me a lot. I don't like Viktor's personality but I'm delighted with his design. The amazing structure of the bottom makes a model look like an ocean goodness. That's a fantasy.

Anthony Ryan Auld - winner
Piękne, awangardowe i odnoszące się do pracy małęgo artysty w niedosłowny, a trafny sposób. Szkoda tylko, że zdjęcia tego w ogóle nie odzwierciedlają.
Beautiful, avant-garde, and cohesive with the art of the young artist. The bad thing is these photos don't show it. You have to watch a video!

Projekty, które mi się podobają: 
Designs I like:
Kimberly Goldson
Dzikie i fajne, ale trochę sztampowe.
Fierce and cool, but a little cliché.


Becky Ross
Ciekawe, ale nie podobają mi się kolory - po pierwsze nie lubię zieleni, a po drugie wszystko wygląda na wyblakłe.
Interesting, but I don't love the colors. I don't like green and the design looks a little faded.


Joshua McKinley
Projekty, które mi się nie podobają:
The designs I dislike:


Laura Kathleen
To przypomina strój wróżki i nie ma nic wspólnego z awangardą.
Looks like a fairy, it's not avant-garde at all!


Olivier Green
Olivier, dlaczego mi to zrobiłeś?
Olivier, why did you do it to me?


Projekty, na które nie mogę patrzeć:
Designs I hated:


Bert Keeter
 Już zdążyłam wszystkich powiadomić o swoim zboczeniu na punkcie sylwetki. Tu niestety proporcje zostały poważnie zachwiane. Na dodatek projekt sam w sobie straszy cyrkiem i infantylnością.
You all already know that I'm obsessed with the silhouette. Unfortuanately Bert forgot about them. 


Bryce Black
WHAT THE FUCK?!


Joshua Christensen - eliminated
Kojarzy mi się z prostytutką, która poszła na wywiadówkę. Koszmar.
It reminds me of a prostitute at parents-teacher meeting. Nightmare.




Czekam na Wasze opinie!
Now it's your turn to be opiniodated!

35 komentarzy:

  1. "Kojarzy mi się z prostytutką, która poszła na wywiadówkę." - rozbawiłaś mnie tym zdaniem :)
    Faktycznie Oliver pozostał w swojej dziedzinie i w ogóle nie postarał się zrobić coś innego.
    Praca Berta - brak mi słów
    Anya, Viktor, Anthony - uważam, że ich projekty są super

    OdpowiedzUsuń
  2. jej... te na dole rzeczywiście mnie przeraziły

    OdpowiedzUsuń
  3. hihihi, wybaczam Ci tę nieobecność:D
    powiem Ci że nie podoba mi się żadna z tych kreacji a OSTATNIA w szczególności:P Podzielam zdanie D ;D
    Ciebie pochłonęła maszyna, ja muszę zebrać się w sobie i iść kupić gumkę do wszycia w spódniczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. @D: Dziękuję za wnikliwą analizę :D Tak, Olivier ma bardzo wyraźny styl, któremu jest wierny... Ale jest młody, ma jeszcze sporo czasu, by stać się fantastycznym projektantem. Wierzę w to :)

    @Paulina Szymborska: No, dali popalić.

    @Marta: Jeżeli żadna z tych kreacji Ci się nie podoba, to boję Ci się pokazywać swoje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. czerwono-czarna suknia dla lady gagi;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow what GREAT looks!!

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się nawet spodobał ten strój wróżki. Sama się zastanawiam dlaczego bo tego koloru nie znoszę.
    Chyba zaraz zabiorę się do napisania relacji z warsztatów bo jakoś nie mogę doczekać się maila ze zdjęciami od fotografa szkolnego...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi chyba do gustu nie przypadła sama tematyka, bo jakoś mnie te stroje nie powalają. Fakt, że kilka pierwszych na pokazie ogląda się z pewną ciekawością, natomiast "to coś" czerwono - czarne Bryce'a jest tak okropne, że szkoda słów.

    Pozdrawiam i dopytuje o zapowiedzi z poprzednich notek :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. kosmiczne! jednak najbardziej podoba mi się zestaw w którym paraduje ruda modeleczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podczytywałam sobie różne opinie w internecie i zdziwiło mnie, że większość osób uważa, że (jako całokształt) ten odcinek był kiepski. Z drugiej strony, już sam fakt, że wzbudza tak silne emocje i kontrowersje, moim zdaniem dowodzi, że był dobry. Naprawdę dobry.

    Co strojów - Anya najlepsza zdecydowanie! Jestem coraz bardziej ciekawa, co zaprezentuje w kolejnych odcinkach. Joshua i Anthony - też bardzo dobrzy. Na dodatek dowiedziałam się (no, pewnie to jest powszechnie wiadome, ale czasem mam wolny zapłon), że Anthony nie rozróżnia kolorów, więc tym bardziej - wow!
    Projekt Laury ktoś trafnie podsumował, że kojarzy mu się z sukienką Belli z Disney'a i podpisuję się pod tym wszystkimi łapkami. Pozostałe złe stroje litościwie pozostawię bez komentarza...

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne projekty, ale moj typ to ta krecja w czerwienixx

    OdpowiedzUsuń
  12. też oglądam PR (i PR Australia :) ) i zastanawiam się czemu burt sobie tak słabo radzi. Gosciu kiedyś projekowal dla HALSTONA i to w czasach swietnosci tej firmy!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. oj tam oj tam nie bój się :D ja zawsze sie prosto ubieram ale lubię popatrzeć na różne tam takie :D ty robisz świetne kreacje, widziałam przecież film z pokazu mody :)
    oblepienie jednej ściany trwało ponad 3 godziny :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha zabawne komentarze- lubię oglądać projekt runway, ale awangardowe kreacje to nie dla mnie. Wolałabym żeby mieli zadanie zrobić kreacje do filmu kostiumowego albo coś retro. Pozdrawiam Laura :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Wam kochane za te wszystkie ciekawe komentarze, do których można się odnieść! :)

    @Futuristka: a nie jest zbyt mało odlotowa?

    @wantatatste: Nie jestem zaskoczona, że żółta kreacja Ci się podoba - jury było nią zachwycone. Mnie jednak rzeczywiście przypomina suknię Belli z "Pięknej i Bestii"

    @pracownia weekendowa: Miło mi, że się ze mną zgadzasz co do tego kosmicznego czerwonego bezguścia ;) Zapowiedzi, tak... Chciałabym po prostu zrobić ładne zdjęcia. Dlatego trochę zwlekam z publikacją. Ten cholerny perfekcjonizm... Również pozdrawiam!

    @Wilhelmina: Jesteś boska. Zawsze mówisz to, co uważasz, mimo opinii innych - podziwiam to! Pozdrawiam!

    @Dżul: Pozwól, że porozmawiamy o tym na żywo. I nie miałam pojęcia, że Anthony nie rozróżnia kolorów! Porównanie do Belli baaaardzo trafne. Aż dziw, że na to nie wpadłyśmy.

    @longredthread: A gdzie oglądasz PR Australia? Bo ja nie znam nowych sezonów. Wciąż prowadzi je Iman? (ubóstwiam jej elegancję i urodę) Co do Berta - choć Halston to zdecydowanie nie mój styl, projektowanie dla niego jest wielką rzeczą w świecie mody. Wydaje mi się, że po tak długiej przerwie po prostu już mu się tak bardzo nie chce i nie ma nowoczesnego spojrzenia na modę. Wyszedł z rytmu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co prawda to kreacje awangardowe,ale pare z nich mogłabym założyć. Podoba mi sie kreacja Wiktora, Anthonego i Becky :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam na myśli oczywiście tą z rękawem;) ostatnio podobno ubrała się w żakiet, więc...?

    OdpowiedzUsuń
  18. Iman już nie prowadzi PR Au tylko jakaś tam Megan :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I'm enjoying how fun the creations are this season! xx

    OdpowiedzUsuń
  20. lol my fav show!!!so inspiring and creative!love your blog!



    xx

    OdpowiedzUsuń
  21. great blog! never heard of projekt runnway

    OdpowiedzUsuń
  22. Tutaj możesz oglądać PR Australia
    http://www.tv-links.eu/tv-shows/Project-Runway-Australia_8924/

    A już dzisiaj nowe odcinki w tv :)
    Tak w ogóle to chciałam napisać, że zrobiłam małą prezentację jak wygląda wewnątrz tureckie Vogue na swoim blogu, jeśli jesteś zainteresowana to zaglądnij :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się Twój blog, poobserwuję sobie.
    No i zapraszam do obserwowania moich poczynań w charakterze początkującego ciuchoroba. Co prawda więcej jest na fejsbuku, ale na blogu są i będzie więcej sesji ubrań mojej roboty.

    http://www.wczym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczerze, to z przyjemnością założyłabym każdy z tych stroi:) Fajna jest zabawa modą, a moim jakimś tam istotnym marzeniem jest zaprojektowanie idealnej sukienki dla siebie. Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  25. Najlepszy jest projekt nr 2. Sama chętnie bym użyła tej sukienki do jakiejś sesji... I patrząc na nią od razu skojarzyłam ją sobie z sesją gdzieś nad wodą - modelka wychodząca z wody i końce sukni, które się topią w wodzie... cudo ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do konstruktywnej oceny moich zdjęć.
    xoxo
    Dżesa

    OdpowiedzUsuń
  26. Haha, ja to określam 'krzywa gęba', no ale ciekawa uroda też może być :))
    A suknia Becky R. trąci lady gagą, coś jak 'doczepmy jakieś graniastosłupy, będzie TAK BARDZO awangardowo'. I w ogóle przypomniałaś mi, że istnieje taki program, że go dawno nie oglądałam i chyba czas nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne projekty!!!!<3<3

    the-blondes-pancakes-of-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. projekty mi się podobają ;) ogółem lubię Twojego bloga. ja dopiero zaczynam, więc potrzebuję Twojej opini. z góry dzięki! :

    http://kamorri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham "Project: Runway'. Najbardziej podobała mi się pierwsza edycja, ale następne tez są fajne. Ciekawy blog;d Pozdrawiam i zapraszam;D

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam ten program. czasem marzę o polskiej wersji, ale to nie było by już to samo.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)