27.09.2011

Metorus Dress

I dedicate this post to my dear internet friend - Metorus, who encourages and motivates me a lot. Thank you!


dress - sancewicz
wedges - H&M

photos - Lena Sancewicz
model - me

This is a dress I was wearing at my fashion show this summer. (You can watch it here). I really like it, because it's bold and modern.
Oto i sukienka, którą założyłam na swoim pokazie mody tego lata. (Możecie obejrzeć go tutaj). Przepadam za nią, ponieważ podkreśla atuty kobiecej sylwetki i jednocześnie ma w sobie coś rockowego.


Details/Szczegóły:

60 komentarzy:

  1. Such a pleasure to see your work presented here.

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, piękna jest ta sukienka, szkoda że nie dostanę wypłaty do czasu zakończenia aukcji :( już Ci mówiłam że jesteś piękna dziewczyna, ale powtórzę bo na tych zdjęciach jeszcze bardziej to widać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja droga, na takim ciele taka sukienka jest pięknym dodatkiem;). Wyglądasz cudownie!!Świetna sukienka. Buziaki

    sistu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Figura + świetny fason = sukces!

    Trzymam kciuki za szybko znalezioną zadowoloną klientkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest wspaniała. Niestety czeka mnie teraz sporo wydatków i nie mogę sobie na nią pozwolić...

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem pod wrażeniem!!! genialna kiecka :D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna sukienka! :)
    Dzekuje za komentarz. <3

    http://letsgotonewyorkandhavefun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo inspirujący blog. Dołączam do obserwatorów i postaram się zaglądać co jakiś czas.
    Zapraszam również częściej do siebie :
    agatas-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwazam, ze moglabys byc modelką, masz taka modelkowa urode ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. that dress is so beautiful and classy :D gorgeous!
    http://spliffedcookies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW:) Geniusz, naprawdę sama ją uszyłaś? jest przepiękna:) takich prostych fasonów w POLSCE BRAKUJE:) jestem zachwycona:) dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. szczerze mówiąc sama też nie byłam mile zaskoczona taką ilością erotyki i wgl ale lubię to oglądać mimo to xd z resztą ten odzinek był o wiele lepszy ;)
    Pozdrawiam makefashionoracle.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. To ze zasłynęła z bajeczek Disneya to nie znaczy ze trzeba ja z tym cały czas utożsamiać, a ja fanka Disneya nie jestem, chciałam się podzielić z innymi dobra moim zdaniem sesja i to tyle w tym temacie...

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka jest swietna. masz naprawdę duży talent ;) a poza tym nie mogę się doczekać prezentacji projektów z poprzedniego posta!
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniała sukienka i pieknie Ci w niej <333

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, jestem pod wrazeniem. najczesciej gdy slysze haslo "projektowanie ubioru" pojawiają mi sie przed oczami kompletne potworki, może i ładne, ale totalnie nie do założenia na ulicę. A tu inaczej :) Podoba mi się!
    ps. tak, wszystkie zdjęcia, które publikuję są moje. dziekuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I love the dress!
    Very beautiful!!!

    XOXO
    http://foreverfashion-2011.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka jest przepiękna! Pierwsze zdjęcie mnie zauroczyło :)
    Podziwiam zdolności "modelowania" ubrań :)
    Ja mam zawsze problem ze sukienkami - góra mi wychodzi S (w okolicach okresu M), a dół M/L ;\ więc strasznie trudno mi znaleźć odpowiednią dopasowaną sukienkę ;)


    zapraszam częściej, będzie mi przemiło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cute dress ! ;)

    http://www.snowblackblog.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy blog, a sukienka jest powalająca. (:

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuje za komentarz, bardzo oryginalna sukienka :)

    http://nibynicad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny pomysł, pierwszy raz widzę tego typu sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta sukienka, po prostu jest idealna, podziwiam talent!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. You are such a talent, love these! And that back, oh my! I agree, the movie felt a bit "wrong" made, it was like an airy, swedish documentary made by some super abstract artist. I also felt like karl lagerfelds amazing story should be told in a different way<3

    xoxo Despite Color

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo stylowa i oryginalna sukienka, podoba mi się ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow! pierwsze zdjęcie jest genialne! sukienka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  27. łaaa. jaka figura! no i sukienka cudo <3

    pozdr xoxo

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna kiecka! bardzo oryginalna, powodzenia w dalszym realizowaniu projektów!!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, robi wrażenie! Faktycznie ma rockowy charakterek :) i pięknie podkreśla nienaganną figurę modelki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. dziękuję za komentarz. Wow, masz talent dziewczyno! Nie dość, że robisz pęknie rzeczy to jeszcze masz taką figurę. Będę wpadać częściej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. You look amazing! I'm totally envious of your model-esque figure, lol :)

    Aya ♥ Strawberry Koi

    OdpowiedzUsuń
  32. Sama ją uszyłaś? Jest genialna!!

    OdpowiedzUsuń
  33. a dziekuuuje :)
    a bo nie mialem internetu i teraz dopiero udało mi się zalatwic :)))
    pieknie wygladasz, siwetnie ci wyszła :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz świetnego bloga, podziwiam ludzi z pasją :) Ładna ta sukienka i gratuluję ! :) Dodaje do obserwowanych! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna sukienka, w ogóle pokazujesz na blogu bardzo ciekawe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. prześliczna sukienka prosta i elegancka :)))

    zapraszam do mnie gabrielle-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie obrobione to zdjęcie pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Strasznie zazdroszczę osobom, które tworzą ciuchy. Mnie niestety takim talentem nie obdarzono. Sukienka jest genialna. Wszystko w niej mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  39. Kozak, dziewczyno drogo, kozak. Ja bym tylko zamiast paseczków wrzuciła tam obrazek bebechów ludzkich :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Kocham Twoją figurę <3

    Sukienka przekozacka.

    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  41. I like what you post here. If you have some time i´d like you check out my blog and follow me if you really want to.

    http://paquetevistasbien.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. cool!!!



    xoxo from rome
    K:
    http://kcomekarolina.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. zdolniacha z Ciebie - wspaniała sukienka:)!

    OdpowiedzUsuń
  44. gołe plecy, to coś, co uwielbiam :)
    zapraszam do obserwowania mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  45. I belive you can darling<3 Did you have a good weekend?

    xoxo Despite Color

    OdpowiedzUsuń
  46. wpadłam na twojego bloga przypadkiem, ale chyba dodam go do listy odwiedzanych. ta sukienka jest niesamowita! <3

    OdpowiedzUsuń
  47. hej, dzięki:) powiem Ci, że raczej są po prostu zwyczajne jak na szpilki-wiadomo, super wygody nie ma, ale nie jest źle;) a kupiłam je już półtora roku temu, rozmiar za duże (hahaha fashion victim:P) ale sprawdzają się:) jedną parę nude'ów trzeba mieć:))

    OdpowiedzUsuń
  48. wooow, that dress is soo amazing! =D

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  49. dziękuje za miły komentarz i pozdrawiam :)

    PS.botki są super ;)

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)