14.09.2011

I feel like designing! - UPDATE

Hello! Currently, I'm preparing for three contests and I also have a client so it's a total chaos. I'm wondering how to defeat time and manage to do everything. Any ideas? ;) 
Witam ponownie! Aktualnie zamierzam wziąć udział w trzech konkursach i robię sukienki na zamówienie, dlatego jestem w absolutnym chaosie. Zastanawiam się jak pokonać czas, ma ktoś na to jakieś sposoby? ;)

The most important of all are the workshops (I mentioned them here). As I said, I don't reckon on being admitted but... I'm going to send the briefcase, no matter what! As I promised. The problem is... I didn't do a lot yet. The deadline is 25 september, so it's time to arrange by systematic planning.
Pierwszą i najważniejszą sprawą są warsztaty, o którym wspomniałam . Choć, jak już zapowiadałam, nie liczę na to, że się na nie dostanę, to... Tak czy siak oddam teczkę! W końcu obiecałam.
Problem w tym, że moje prace przygotowawcze są na poziomie... sami się domyślacie jakim ;) A termin zbliża się wielkimi krokami (25 września), dlatego muszę się dobrze zorganizować.

I've prepared a mood board using Photoshop to see which colors and brushes are the best for my designs. I'm going to focus on patterns and colors combinations than on constructions. Maybe that's my aesthetic, maybe lack of construction skills. Never mind. I hope I'll be able to send the briefcase soon.
Przygotowałam tzn. "mood board" w Photoshopie, dzięki któremu ustaliłam jakich pędzli i kolorów użyję do projektów. Oczywiście to tylko część tego, z czego skorzystam. Na dodatek często zmieniam plany, dlatego sama nie mogę się doczekać efektów własnej pracy. W każdym razie raczej skupię się na kombinacjach wzorów i kolorów niż na wymyślnych konstrukcjach. Może to moja estetyka, może braki w konstrukcji. Nieważne. Mam nadzieję, że już niedługo oddam teczkę.

The problem is I'never sketched my designs before. There was no need to. So today was the first time I've tried to draw a silhouette. And it was a disaster.
Podczas przygotowywania materiałów do oddania spotkałam się z niemałym problemem. Otóż nigdy nie rysowałam swoich projektów, bo nie widziałam takiej potrzeby. Nigdy również nie paliłam się do rysowania czy malowania. I teraz mam. Nie wiem, czy to, co oddam jury ich nie przerazi. Dziś po raz pierwszy sięgnęłam po ołówek, by naszkicować sylwetki i odnaleźć swój styl (khem...).

cantara.pl
Second challenge is Cantara's contest. The winner will receive "Patternmaking in fashion". The task is to design an autumn dress. AND Cantara is going to sew the winning design herself!
Drugim wyzwaniem jest konkurs Cantary, której zwycięzca otrzyma świetną książkę o konstrukcji. Należy zaprojektować jesienną sukienkę. Na dodatek Cantara samodzielnie wykona zwycięski projekt. Z pewnością jest o co walczyć! (szczegóły tutaj)

cantara.pl
The third one is going to be a secret!
But, to not be so mysterious I'm going to tell you who my client is - it's a cute owner of this blog.
A trzecie wyzwanie... niech pozostanie tajemnicą!
Żeby jednak nie być tak skrytą, ujawnię przynajmniej kto jest moją klientką. A jest to nikt inny, jak urocza właścicielka tego bloga. Myślę, że to właśnie u niej zobaczycie efekty naszej współpracy.

20 komentarzy:

  1. powiem Ci że nie chce ich psuć, właśnie ta prostota urzekła mnie najbardziej:):):)
    moim zdaniem te rysunki sa świetne i mają coś w sobie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie wycialem z głowy :>
    pozniej sie tylko meczylem, zeby dobrze leżało.
    ach, i czemu jeszce Cie nie obserwuje? przeciez masz super blog o modzie modzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja też zaglądam do cantary i chętnie bym coś narysowała, ale przeraża mnie część regulaminu tego konkursu, że rysunki zostaną opublikowane ;-)

    Co do teczki to czasami liczy się to ile się nauczymy do czegoś dążąc a nie to czy osiągniemy ten ostateczny cel ;) także życzę udanej PRACY i dużo FRAJDY! :)

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za przekazanie informacji o konkursie czytelnikom:)Pozdrawiam i czekam na projekt

    OdpowiedzUsuń
  5. Te rysunki nie są wcale takie złe :)
    Ale musisz być teraz zapracowana...

    OdpowiedzUsuń
  6. @Marta: Bardzo mi miło. W sumie mogą być technicznie kiepskie i przy okazji mieć coś w sobie, więc nawet Ci wierzę ;) Pozdrawiam!

    @Ra: Ale jak to - sam rysowałeś czy odrysowałeś od innych spodni, może skorzystałęś z manekina, czy podrecznika o konstrukcji? Czy po prostu spontanicznie uszyłeś sobie spodnie? ;) Ogólnie rzecz biorąc podoba mi się Twoja estetyka i trzymam kciuki, żebyś zrobił jak najwięcej :) I cieszę się, że postanowiłeś być moim stałym czytelnikiem :D Pozdrawiam!

    @pracownia weekendowa: Aj przestań. Wątpię, żeby w konkursie wziął udział jakiś profesjonalny ilustrator mody, więc myślę, że nie ma się czym stresować. Chętnie bym zobaczyła, co siedzi w Twojej głowie ;) Dziękuję za wsparcie i pozdrawiam!

    @cantara: proszę bardzo, mam nadzieję, że zobaczymy coś fajnego ;) Pozdrawiam!

    @wantatatste: oj tak. Na dodatek w tym roku mam maturę, a ojciec za kilka minut skonfiskuje mi laptopa, więc jestem załamana... A dziś miałam narysować w Photoshopie to i owo...

    OdpowiedzUsuń
  7. emm, popatrzyłem tylko na moje zwykłe spodnie, jak mniej wiecej wyglada ten wykroj, a reszta to czysta fantazja :D haha :>

    OdpowiedzUsuń
  8. hej hej ! jesteś świetna teej :D
    od dwóch dni chcę Ci wyslać wiadomość email lecz... zablokowali mi konto na wp nie wiem dlaczego i czekam na rozawiazenie tego problemu... powiem tyle - mam prawko, właśnie 20 minut temu odebrałam. mysle ze w nastepnym tygodniu [jak Ci pasuje] bysmy się spotkały....
    i mam nadzieję, że te efekty się wkrótce ukarzą na blogach :DD hehe :D na spotkaniu wszystko dogadamy :D
    niestety muszę pisać tutaj bo nie mam innej opcji ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ćwicz rysunek, ćwicz, będzie dobrze. Chociaż chyba najważniejsze jest, jak wykroisz to co masz w głowie a nie jak to narysujesz. Nie tak znowuż często spotyka się projektantów będących jednocześnie wybitnymi rysownikami - ostatnio widziałam rysunki jakiegoś polskiego projektanta, chyba znanego, skoro je widziałam w telewizji, czy gazecie - nie pamiętam - w każdym razie były biedne. Przynajmniej jak dla mnie, ale ja patrzę przez pryzmat bycia studentką ASP.
    Zdjęcia są mało wyraźne, bo były robione pod słońce i na kliszy, wyszły tak jak powinny wyjść na bloga, a ciuchy sfotografowane 'na blachę' pokazuję na fanpejdżu. Chyba, że uda mi się zrobic zakładkę na blogu, ale jeszcze nie wiem jak.

    OdpowiedzUsuń
  10. moja siostra ma też bloga http://thanhpaulo.blogspot.com/ i jest chuda i wyższa trochę ode mnie :DDD

    noo kurde ja chce przymierzyc te sukienki ... mój jedyny problem to spłukanie finansowe w tym miesiącu i musze kołować kasę !!! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety wszystko przez to prawko i kasę ktorą odłożyłam musialam wydac .... więc liczę na rodziców i mam nadzieję, że nie zawiodą ... :DDD spotkamy się za tydzień i wszystko obgadamy piątek będzie Ci pasował ok 19 ? w browarze? w sphinxie? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. @RA: O, talent :D Też lubię szyć na hardkora, ale akurat spodni nie, bo za dużo w nich designerskich rzeczy zrobić nie można. DLatego szkoda energii na robienie własnej konstrukcji, jak można skorzystać z szablonu i go dowolnie modelować. Ale zdaję sobie sprawę, że moda męska to co innego i trudno o wykroje.

    @WCZMDL Tak tak, będę ćwiczyć. Teraz mi wstyd, że krzywdzę oko studentki ASP :D Ale masz rację, projektanci różnie rysują i zwykle nie przekłada się to na to, co projektują. To bardzo dobrze widać też w Project'cie Runway - mój faworyt rysował bardzo schematycznie, dość kiepsko. A osoby, które prezentowały słabe stroje, nieraz na kartce rysowali arcydzieło.

    Ogólnie rzecz biorąc dziękuję za uwagę i za to, że poświęciłaś chwilę na napisanie takiego komentarza. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę że pracujesz pełną parą.. tak trzymaj!
    I powodzenia;)

    Sama poszukuję złotego środka na pokonanie czasu...

    OdpowiedzUsuń
  14. Your drawings are amazing

    snazzyarentwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Żeby tak doba wydłużyła się chociaż o kilka godzin....;)
    A rysunki jak dla mnie świetne - widać rękę zdolnej Projektantki:D

    OdpowiedzUsuń
  16. @Toni/Sistu/zielony ptak: Thanks/Dziękuję Wam bardzo dziewczyny, ale mam nadzieję, że się rozwinę ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja ponownie dziękuję za miły komentarz. A nie, nie ponownie, wcześniej nie dziękowałam tylko coś tłumaczyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. powodzenia zatem :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz czadowe gatki xD
    Powodzenia w konkursach !:*

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)