21.09.2011

5 things to finish!

I'm going to break the world's record of unfinished garments soon. And I still want to start sewing something new! See... when I realise the design process is over and all I have to do is some boring tailoring stuff I... neglect it. That's definitely bad. So I'm begging - motivate me!
Niedługo pobiję rekord ilości nieuszytych do końca ubrań. I wciąż chcę zaczynać nowe! Bo widzicie... kiedy zorientuję się, że proces twóczy się kończy i zostaje tylko dopasowanie stroju, przeszycie tego i tamtego... Odechciewa mi się. I zaczynam coś nowego. Bah, to fatalne. Dlatego teraz bardzo Was proszę o motywację :D


First of the unfinished garments is a dress I designed for my client, who resigned because of her financial questions.
Oto pierwsza z niedokończonych kreacji - uszyta dla klientki, która zrezygnowała z moich usług z racji kłopotów finansowych. Tym bardziej nie wiem kiedy dopnę ją na ostatni guzik ;)

Back / Tył 
Next dress is going to be similar to this one.
Następna jest sukienka, którą zaczęłam robić w wakacje i wciąż mam z nią jakieś problemy. Stylem będzie podobna do tej.

A dress inspired by a very popular Zara dress - I tried to do something more bold. What it's gonna be - you'll see ;)
Sukienka w stylu tej popularnej z Zary - starałam się ją jednak zrobić trochę wymyślniej. Co z tego wyjdzie - zobaczycie później ;)


I can't even finish my new pencil skirt!
Nie mogę skończyć nawet dłuższej, obcisłej ołówkowej spódnicy, której fakturę sama 'naszyłam'.


AND a Dior inspired skirt. I have to finish it soon and show it off. It's adorable! Oh yes, and I need to iron it ;)
I na koniec spódniczka inspirowana kształtem spódnic Diora. Aj, tę akurat muszę dla Was wykończyć i sfotografować jak najszybciej. Tak tak, wyprasować pasek też ;)


I'm afraid it's n o t the end... What would you like to see first?
I... to chyba n i e wszystko. Trzymajcie kciuki, żebym zebrała siły i pięknie swoje wyroby wykończyła i sfotografowała! Co byście chcieli najpierw zobaczyć?

32 komentarze:

  1. THIS EASE SERIOUS! (CREATIVE ACTIVITY - TRUE STORY) :D
    Sama tak mam, jak się wezmę do przerabiania czegoś, że często zostawiam rozgrzebane.
    No i też się cieszę, że ogarnęłam bloga. Blogger ma wielki potencjał, te miljoonyy potencjalnych klientów tudzież ludzi, którym spodoba się to co robię..:d Buziaki, www.wczym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo cudo czarne cudo!!!:):):):) powiedz mi, za ile można u Ciebie taką kiecę uszyć?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy! spódniczka bombbowa!:) jeśli chcesz możemy współpracować, też chętnie zrobiła bym sesję w tych Twoich dziełach!!:) kończ to wszystko i działaj ( działajmy ) !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za tak miły komentarz:) skóra rzadzi,a terz nadchodzi na nia najlepszy czas, już mi chodzą po glowie te połączenia z grubymi swetrami i futerkami ahhh;)) ja chetnie zobaczyłabym tę pierwszą sukienkę z wycięciem na plecach, spódniczki tez wyglądają ciekawie. zazdroszczę talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za odwiedzinki:)
    nie wiem, czy Cię to zmotywuje... ale ja mam tak samo:D zwłaszcza jak już wydaje mi się, że skończyłam ciucha i okazuje się, że muszę zrobić jakąś małą popraweczkę... i tak moja piękna letnia sukienka na swój debiut poczeka do następnego sezonu;)
    kończ wszystko, ale najszybciej tą prześliczną spódnicę w kwiatki!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie Cię nie zmotywuję, ale mam tak samo;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczy wyglądają tak pięknie, że kończ to wszystko natychmiast;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh how super talented, can't wait to see the finished products.

    xx
    Liz Lizo
    VOGUED-OUT

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie jesteś mistrzem. W tym tygodniu odbieram swoją maszynę z naprawy i mam nadzieje, że szybko się z nią zaprzyjaźnię. Chciałabym umieć już tyle co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko, kochana jesteś fantastyczna ta czarna sukienka choć niedokończona wydaje się ciekawa. Też chcę takie:) Wiem, że dasz rade i się kiedyś zmobilizujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo nie lubię szyć, aczkolwiek mam na koncie nawet dwa kapelusze;) bardzo podziwiam taki talent i hobby...
    mnie ciekawi ta ołówkowa:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie dziękuję za komentarz!
    Także będę obserwować Twoje blogowe poczynania;)

    OdpowiedzUsuń
  13. That looks so good! Fabulous!



    hugs and kisses by Mani.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciężko motywować kogoś jak ma się dokładnie ten sam problem :) Dlatego zmotywujmy się nawzajem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. It looks great! I am a new follower, would love to see you come by the-wardrobe-stylist.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakbyś kiedyś zamiast losowania "co tu skończyć" chciała zrobić przyjemność jednej blogerce ;) to zacznij od tej z metalowym suwakiem (nr 2) - wygląda bardzo intrygująco! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. This just made me realise that I should start designing and sewing again...
    It all looks so lovely, so get yourself together and finish it! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. aah masz talent !! i skończ wszystko na raz ! jestem bardzo ciekawa wszystkiego co zaczęłaś !! xD

    OdpowiedzUsuń
  19. @Marta: Sama nie wiem... prawdopodobnie niedługo będą jakieś aukcje i zobaczymy :D

    @wantatatste: Oj, jeszcze się zarumienię :D Czekam na efekty Twojej pracy przy maszynie :)

    @Susanna: Tak jest!

    @pracownia weekendowa: Pracuję nad nią od dawna, a teraz okazało się, że muszę znów pruć i wszystko zmieniać. Jak bardzo bym chciała, by byłą już skończona...

    Dziękuję Wam wszystkim za motywację - mimo braku sił, zabieram się do roboty! I widzę, że muszę skończyć wszystko, bo typy są różne :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziś odbieram maszynę, ale nie spodziewam się żeby szybko coś powstało. U mnie jest dziś 25 stopni więc ciesze się jeszcze słoneczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super blog .
    Zapraszam na swój :

    http://photography-descriptions.blogspot.com/


    http://photography-descriptions.blogspot.com/



    http://photography-descriptions.blogspot.com/



    http://photography-descriptions.blogspot.com/



    http://photography-descriptions.blogspot.com/



    http://photography-descriptions.blogspot.com/



    http://photography-descriptions.blogspot.com/



    http://photography-descriptions.blogspot.com/



    http://photography-descriptions.blogspot.com/



    http://photography-descriptions.blogspot.com/



    http://photography-descriptions.blogspot.com/




    http://photography-descriptions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję za odwiedzenie mnie znowu <3

    absolutnie jestem fanem tej spódniczki, bardzo w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuję:) ale jest taka pogoda ze powinni wychodzić i łapać ciepłe powietrze a nie się tłamsić pod kołdrą :D

    OdpowiedzUsuń
  24. kończaj wszystko, ale bez ciśnienia żeby było zarąbiste :D jestem ciekawa tej pierwszej!

    jej szkoda że lubimy/nosimy tak różne gamy kolorystyczne :c ale i tak lubię te Twoje ciuszki <3

    OdpowiedzUsuń
  25. You very creative, keep working hard:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. buuuuuu :((((
    mega!!! jaki Ty masz talent !!!
    i tak coś od Ciebie kupię szkoda tylko, że nie wyszło teraz ... mega smutno mi .

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow your designs look really great! Can't wait to see what the finished items look like.

    Fashion Dawgs

    OdpowiedzUsuń
  28. już nie mogę sie doczekać by zobaczyc w całości sukienkę z odsłoniętymi plecami :D

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)