16.08.2011

To laugh up one's sleeve

Today, I'm going to show off my favorite outfit - modern dress with metallic zipper and detached sleeves. I designed and executed it the night before the show, but I'm really proud of it.  I had some tailoring problems with this dress but it end up successfully. I think it's definitely my style. Enjoy!

Dzisiaj przedstawię Wam moją ulubioną kreację - nowoczesną sukienkę z metalowym zamkiem i odstającymi rękawami. Zaprojektowałam i uszyłam tę sukienkę w noc przed pokazem, ale jestem z niej zadowolona. Jako, że byłam już zmęczona, miałam pewne problemy z koncentracją i jej wykonanie sprawiało mi problemy, ale wszystko pomyślnie się skończyło. Myślę, że odzwierciedla mój styl. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu!


click for the full view
kliknij na obraz, by powiększyć


dress: sancewicz
wedges: ?

Model: Paulina
Photo/editing: Me

Details/Szczegóły:






62 komentarze:

  1. It's really beautiful, great job !

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, jesteś strasznie zdolna jeżeli sama ją uszyłaś i zaprojektowałaś. gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest świetna, a rękawy fantastyczne! bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest prześwietna! Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudnie Ci wyszła.! i jeszcze szyłaś ja przed pokazem.! jestem pod mega ogromnie wielkim wrażeniem.! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, projektujesz? ta sukienka jest świetna! :)
    hmm a to zbiorowe zdjęcie nie wiem z jakiego jest pokazu..

    OdpowiedzUsuń
  7. jestes genialna w tym co robisz :) zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. rękawy są nieziemskie, takie kosmiczne. fajnie, bo są odważne, ale niezobowiązujące. h5!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś mega zdolna:) Efekt końcowy powalający:)

    OdpowiedzUsuń
  10. PRZEPIĘKNE! Zakochałam się *-*
    http://pearlbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł tylko trochę duży dekolt ale ogólnie gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest super oryginalna!


    http://guamora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna i oryginalna sukienka;)
    Dzięki wielkie za odwiedziny na moim blogu;*
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam częściej;)

    the-blondes-pancakes-of-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna sukienka. dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)) aleksandra-klara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh my, that's awesome!! Can't belive that's something you "slapped" together the night before:). can't wait to see more of your creations!

    xoxo Despite color

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna!
    obserwuję :)
    http://katia-blog-katia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. wow świetnie! Kocham tą sukienkę< 3
    Dodałam się do obserwatorów i jeśli się da, liczę na to samo.

    www.nutelleve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jest obłędna po prostu magia!!! ja chcę kupować ubrania od Ciebie!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę przyznać,że sukienka jest bardzo niekonwencjonalna ale właśnie to jest w niej fajne ;)
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł na sukienkę :) Bardzo mi się podoba zarówno zestawienie kolorystyczne jak i sam pomysł tych rękawów.

    P.S. A co to za pokaz był, bo nie doczytałam? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna i to własnoręcznie uszyta i zaprojektowana ! Zazdroszczę Ci !!!
    Pozdrawiam, Kasienka

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę talentu :)
    Świetna sukienka!

    dodaje do obserwowanych ;d



    http://www.light-blue94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo oryginalna! Ramiona niesamowite! Chętnie bym ją przymierzyła = )

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak, bardzo piękna i oryginalna sukienka:)

    Chciałabym bardzo wpaść na art&fashion... ale nie wiem czy wyrobię z czasem w październiku bo praca, szkoła jeszcze prawko...

    OdpowiedzUsuń
  25. uooooooo!!!!!!!! podoba mi się! rękawy bardzo oryginalnie! podoba mi sie baaardzo bardzo bardzo! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. dla mnie rewelacja:) bez dwóch zdań:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kobieto masz talent!Sukienka jest rewelacyjna,stylowa i orginalna.Nie mogę napatrzeć się ma Twoj unikatowy styl!

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienka jest genialna!! Masz niesamowity talent!!

    OdpowiedzUsuń
  29. What a gorgeously unique dress!!


    Lots of love from Sydney,

    x Kel

    being a backstage diva

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna sukienka :) Mogłabym ją nawet nałożyć, gdyby tylko miała inne rękawki :)
    Gratuluje talentu

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie ta sukienka się układa na ramionach ;) i te rękawki

    OdpowiedzUsuń
  32. Gorgeous dress, the shoulder details are amazing!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Najbardziej mi się podobają odstające rękawy. Wyglądają wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję Wam wszystkim za przemiłe komentarze, naprawdę miło mi to słyszeć po tak ciężkiej pracy :)

    @Dillerka Czekolady: Aaa tak... Przekażę Paulinie :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. wow nieziemska sukienka:D jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie;) zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Amazing dress! I love the zipper front and the sleeve details!

    <3 Kelly

    OdpowiedzUsuń
  39. your blog is soo lovely by the ways, i will be visiting it again very soon :)

    http://haveapeekinsidemywardrobe.blogspot.com/
    xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  40. Hahahaa, that is SO funny! Poor thing! I'm glad you saw it was only me and not a hater:D! I love your dress darling!


    (xoxo Despite color)

    OdpowiedzUsuń
  41. it looks amazing!
    So cool that you designed it yourself! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Hi Ania or Anna? I got confused with the name on your profile and comment. Anyway, I really want to send you a BIG THANK YOU to you! Your words of encouragement came at the right time. I'm really so happy to hear someone all the way from Poland appreciate my work and follow my blog. Your design here is wonderful. Hope you continue doing what you do best.

    Much love,
    Elbertine Lau
    www.wanderinginstyle.co.nr

    OdpowiedzUsuń
  43. very nice dress! ♥
    http://charmantrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. wow ciekawa jest ta sukienka, naprawdę:)urzeka mnie zamek:)

    OdpowiedzUsuń
  45. piękna sukienka!

    zapraszam do obserwacji!

    OdpowiedzUsuń
  46. ostatnio właśnie mówiłam mojemu facetowi o Tobie.. ostatnio? wczoraj! haha :D że chętnie bym sobie przygarnęła jakąś sukienkę od Ciebie bo niedługo mamy duże wesele a Ty masz mega talent ;p napisz mi w email czy dałoby radę coś takiego zrobić i za ile [w sensie money]

    OdpowiedzUsuń
  47. oh ta sukienka jest cudowna... bedzie wystawiona na sprzedaz :D zartuje, tez czasami cos zaprojektuje i nie mam serca potem je oddawac ;D

    btw zycze szczescia w art&fashion festival!!

    http://closetfullofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Łał, świetna a sukienka, baaardzo oryginalna:)) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  49. świetna sukienka. naprawdę ktoś tutaj ma ogromny talent. trzeba to wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Podoba mi zestawienie kolorów i fason. W zbliżeniu na detal trochę niepokoi wszycie suwaka na dole.

    OdpowiedzUsuń
  51. @cantara: Ojtam, ojtam. Gorączka w noc przed pokazem ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Really like it !!

    thank you for you comment :)

    www.tripsandtreasures.blogspot.com
    new post : my boots for fall

    OdpowiedzUsuń
  53. CUDNA!! Fenomenalnie wygląda ten zamek i rękawy. I te ciecia - o mistrzuniu zaskakujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  54. piekna kiecuszka, swietny blog!
    instrukcje tylko mailowo, jak na partyzanta wejsc na pokaz :D
    pozdrawiam
    agata

    OdpowiedzUsuń
  55. jajjjjcccccccccccccc!!!!

    cudownaaa!!!
    jesteś z Poznania?
    ja chcę tą sukienkę :D

    OdpowiedzUsuń
  56. wow, szacunek! rewelacyjnie szyjesz! oczywiście, że obserwuje i zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)