08.08.2011

Rock it!

Now I'm working on a new dress but suddenly a little problem appeared with my sewing machine so I have to wait for my father to fix it. And have enough time to add new post :)
Today I'm going to show off a baby doll dress in rock edition. I sewed it for my friend Paulina - true slavic beauty and... it was a mistake. That's Agata who definitely rocked it!
Enjoy!

Dziś podczas pracy nad nową sukienką nagle wystąpiła mała awaria maszyny i muszę poczekać aż mój rodziciel przybędzie z ratunkiem. W ramach tej bolesnej bezczynności dodaję nowy post :) Dzisiaj zaprezentuję sukienkę w stylu baby doll, ale w rockowym wydaniu. Uszyłam ją z myślą o mojej przyjaciółce, która prezentuje typowo słowiański typ urody i... to był błąd. Bo nie ma osoby na świecie, która by lepiej w niej wyglądała niż Agata. Enjoy!



dress - sancewicz
wedges - H&M

model - Agata


21 komentarzy:

  1. Fajna sukienka a Twoj blog sie dobrze zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow just found your blog!
    love it

    Check out my new post: Spider me
    would love to have you as a follower

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa.! cuuudna sukienka.! delikatna, ale Agata wygląda w niej mega kobieco :D !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! I modelka i sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta sukienka!!! Love it;)
    No i znakomita modelka :*

    www.fashion-ache.blogspot.com

    Zapraszmy do obserwowania naszego bloga

    xx K&M

    OdpowiedzUsuń
  6. myślałam nad tym, ale jak napisałam jest to delikatniejsza/ grzeczniejsza wersja spodenek z pokazu Balmain ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bo czasami tak już jest, że to ubrania wybierają właścicieli i nawet Ty, jako ich twórca, nie masz nic do powiedzenia. Dobrze by było, żeby częściej wybierały właśnie Ciebie, bo z tym jest kiepsko. ;)

    Co do sukienki, to róż w rockowym wydaniu bardzo mi się podoba. Słodycz, ale przekorna, z charakterem - cała Ty!

    Dżul

    OdpowiedzUsuń


  8. Love this so much.)) You have such a cute blog.!!!.))


    I need your help (maybe again) .)
    Can you white me your favourite blog?.))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka! I uwielbiam połączenia takich romantycznych kiecek z mocnymi botkami! Do tego brawo za odwagę nie statycznych zdjęć!:) Są świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna sukienka! dodaję do obserwowanych <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna sukienka, masz talent:0 będę chętnie obserwować co tu się będzie dalej działo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo intrygująca góra sukienki!

    super!

    obserwujemy się?

    ja tez zamierzam sobie cos uszyc, na poczatek myślę o jakiejś bluzce a potem sukience,ale to za jakiś czas:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czadowa ta sukienka:D Taka delikatna ale z pazurem:) No i model przyjemny w szyciu. Podobają mi się Twoje uszytki - będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)