06.08.2011

Project Runway Season 9 episode 2 review

you can watch it here


Project Runway is the show I really enjoy watching so I decided to comment some of the garments. That's the first time I agreed with the judges on almost everything. Designers had to make an outfit with the products from the pet shop. So, I'll start with the outfits I loved the most and end with the worst.


Jako, że przepadam za Project'em Runway i ostatnio ruszył nowy sezon, postanowiłam skomentować twory nieznanych jeszcze projektantów. Po raz pierwszy opinia jury prawie że nie odbiegała od mojej. Projektanci za zadanie mieli wykonać strój z produktów zakupionych w sklepie zoologicznym.  Pozwólcie, że zacznę od kreacji, które podobały mi się najbardziej, a skończę na tych najgorszych.


Olivier Green - winner of the challenge
This is absolutely stunning, so sophisticated and in European taste. Made of dog bed and hamster bedding. Judges hated the eyebrows but I find them perfect. Bravo Olivier! 


Jest to absolutnie zachwycająca kreacja, bardzo wyszukana i w europejskim guście. Wykonana z legowiska dla psa i ściółki dla chomika. Jury bardzo skrytykowało brwi modelki, ja jednak uważam, że pasują perfekcyjnie. Brawa Olivier!

Anthony Ryan Auld
This garment is very impressive. Anthony used birdseed (! ! !) to make it, so it was really hard to execute. Nevertheless, he did a great job.


Ta sukienka wywarła na mnie ogromne wrażenie. Anthony użył ziarna dla ptaków (! ! !), by ją wykonać, co z pewnością było bardzo trudne. W każdym razie świetnie się spisał.


Joshua McKinley  
I love it. It is fun, modern and unconventional. Made of aquarium rocks and reptile cage lining.  But...I hate the mirror attached to the skirt. That's way too much!

Przepadam za tym. Jest równocześnie zabawne i nowoczesne, na dodatek bardzo oryginalne. Wykonane z kamyków do akwarium i wykładziny do klatek na gady. Jest jedno "ale"... Lusterko doczepione do spódnicy to nie był najlepszy pomysł.



Here are the designs I like:


Julie Tierney

Danielle Everine

Anya Ayoung-Chee

Cecilia Motwani

Kimberly Goldson

The designs I dislike:


Becky Ross

Laura Kathleen

Victor Luna

Fallene Wells
And now it's time for the designs I hate:

Joshua Christensen - eliminated
The designer did NOTHING. Used literal umbrellas and did a literal garment. I don't like anything about it, even the color combination.


Joshua nie zrobił NIC. Użył zwyczajnej parasolki i uszył zwyczajny strój. Nic mi się w tym nie podoba, nawet zestawienie kolorów.

Bryce Black
It looks cheap. Why do the American designers still do garments with the exposed belly? It reminds me of Spice Girls and 1999 year.

To wygląda tanio. Dlaczego amerykańscy projektanci wciąż robią rzeczy z odsłoniętym brzuchem? Przywodzi mi to na myśl Spice Girls i rok 1999.

Bert Keeter - immunity
That's the worst design in Project Runway I've ever seen. I'm sure Bert is a talented designer, but he got lazy because of the immunity he had (his dress was the best in the previous episode so he was safe). I have no words, it was a huge disappointment.


To najgorsza kreacja, jaką kiedykolwiek widziałam w Project Runway. Jestem pewna, że Bert to utalentowany projektant, tylko że w ogóle się nie postarał w związku z faktem, że miał immunitet (w ostatnim odcinku jego sukienka była najlepsza, dlatego teraz był bezpieczny). Brak mi słów, jestem zawiedziona.

So tell me, whose design do you like the most and whose the least? I'm curious!


A teraz powiedzcie mi, która z kreacji najbardziej się Wam podoba? A która najmniej? Umieram z ciekawości!

8 komentarzy:

  1. Świetne opisy, świetne projekty ! Mi najbardziej podoba się Pani w błękicie ! projektu Blacka ! szał.

    Bardzo przypadł mi do gustu Twój blog ! dodaję do obserwowanych i zapraszam do obserwacji www.pozerki.pl !!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. zachwyciły mnie 2 kreacje pierwsza Oliviera Green'a i trzecia Joshuy McKinley'a ;))

    poza tym świetny blog !! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. co ja widzę? co ja widzę! ktos w polsce oglada project runway!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Project Runway - uwielbiam, widziałam poprzednie tej nowej jeszcze nie widziałam, chyba pora zacząć oglądać. Dla mnie zdecydowany nr 1 to projekt Olivier Green - chętnie bym w to wskoczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog !
    Gdzie oglądasz projekt runway ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje. Bardziej chodziło mi o trochę starsze odcinki, ale już znalazłam. Oczywiście, że będ zaglądać :)
    Pozdrawiam, Kasienka

    OdpowiedzUsuń
  7. Olivier Green - cudowna! Widziałam ten odcinek, co do "like" i "dislike" - zgadzam się z Tobą w stu procentach.

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)