20.08.2011

Project Runway Review Season 9 Episode 4

Full episode here



This week, designers had a very hard challenge. They had to design a garment for Nina Garcia, a Fashion Director of Marie Claire magazine. When I heard it I was like 'OMFG, that's tough'. She's a really intelligent and demanding woman so I wouldn't like to be in their shoes.

W tym tygodniu, projektanci mieli bardzo trudne zadanie - zaprojektować strój dla Niny Garcii (redaktor naczelnej działu mody Marie Claire). Nie chciałabym być na ich miejscu, ponieważ jest to kobieta o ogromnej inteligencji oraz wysokich wymaganiach, która doskonale wie, czego chce.

So, let's go. As usual, I'm going to start from my favorites garments and end on the worst.
W takim razie zaczynamy - jak zwykle od najlepszych projektów, a kończąc na najmniej ciekawych.

Joshua McKinley
I don't claim the outfit's perfect - I don't like the color combination. But, besides that, it's modern and has a fantastic back - I can't stop staring at it! I chose it as a design of the episode maybe because I have a similar aesthetic... I love metal zippers, short tight dresses and geometal shapes.

Nie twierdzę, że jest to projekt idealny - nie przekonują mnie te kolory, a szczególnie ich połączenie. Ale poza tym, jest nowoczesny i ma fantastyczny tył - nie mogę przestać na niego patrzeć! Być może ten strój podoba mi się najbardziej ze względu na to, że mieści się w mojej estetyce - uwielbiam metalowe zamki, krótkie obcisłe sukienki i geometryczne kształty.


Victor Luna
As above: I love geometrical shapes, so these short sleeves are unique. The whole look is modern and elegant.
Jak powyżej: uwielbiam geometryczne kształty. Te krótkie rękawki są niezwykle oryginalne. Modelka wygląda nowocześnie i elegancko.


Olivier Green
Next stunning garment designed by Olivier. But... I have an impression I've seen it before. Do you?
Następna wspaniała kreacja, którą pokazał nam Olivier. Tylko... Czy Wam też się zdaje, że już to widzieliście?



Anthony Ryan                                                                            Becky Ross


Two of the designers used the same farbics - Anthony and Becky. I'm not a huge Becky fan so I was sure the design of Anthony would be way better. And I was wrong!
Dwójka projektantów użyłą tej samek tkaniny - Anthony i Becky. Jako, że nie jestem wielką fanką Becky, byłam pewna, że projekt Anthony'ego będzie o niebo lepszy. I się myliłam!


Bert Ketler
Anya Ayoung-Chee
Kimberly Goldson - winner of the challenge
I couldn' believe Nina chose it. It's looks dated!
Nie jestem w stanie uwierzyć, że Nina wybrała tę kreację. Przemilczmy to.

Cecilia Motwani
Julie Tierney - eliminated
Laura Kathleen
Danielle Everine
Bryce Black
The execution is so poor, I can't even look at it.
Sukienka została tak fatalnie uszyta, że nie mogę na nią patrzeć (zwróćcie uwagę na wykończenie).


I'm sorry Nina, it was a bad choice.
Wybacz Nino, ale to nie był dobry wybór.

I'm waiting for your opinions!
Czekam na Wasze opinie!

45 komentarzy:

  1. a mnie w pierwszej ukazanej przez Ciebie kreacji wszystko się podoba.! od kolorów, przez krój, po detale <33

    a co do zwycięskiego projektu.. jedynie podoba mi się bluzka..spodnie fatalnie leżą, oraz ich krój..

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno mi powiedzieć na ile się zasugerowałam Twoimi komentarzami, ale rzeczywiście (1) i (3) projekt podobają mi się najbardziej. W pierwszej kolejności początkowo stawiałam na (3), ale po dłuższej chwili coś mi tam przestało pasować, także pomarańczowo - szara sukienka jak dla mnie wygrywa :-) Poza tym co wymieniłaś STRASZNIE podobają mi się te czarne wstawki, które dają fantastyczny efekt.

    Co do reszty to poza bluzką (?) Kimberly reszta wydaje mi się strasznie badziewna. Wiem, że może to mało fachowe słowo, ale po prostu mam wrażenie, że są kiepsko uszyte.

    Pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm ... też uważam, że nie wybrała najlepiej. Nie zauważyłam wpisu pod tą kreacją, a nie zdążyłam jeszcze zjechać na sam dół i już pomyślałam, że to wgl nie wygląda ładnie, dopiero później zobaczyłam zdjęcie na dole Niny i wyżej podpis pod zdjęciem, eh. Jest dużo więcej fajnych stroi ... mogła zaszaleć i wybrać coś oryginalnego ... no ale cóż, co kto lubi :)

    Masz ciekawego bloga, nigdy jeszcze tak mnie nie wkręciło przeglądanie projektów projektantów mody ;D zazwyczaj tylko tak je przelatywałam wzrokiem, a teraz się nad nimi skupiłam ;P dodaję do obserwowanych i mam nadzieję, że jeszcze mnie zaskoczysz ;D

    Pozdrawiam serdecznie!
    ps. co do paznokci hmmm... cierpliwości to ja nie mam, ale sprawną rękę i palce [że tak powiem] więc szybo poszło ;D hahaha.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że Wam wszystkim najbardziej do gustu przypadł projekt Joshuy McKinley'a. Wyobraźcie sobie, że jury nie zaliczyło tego do trzech najlepszych projektów. Czasem kwestionuję amerykański smak...

    @Ach <3: Coś w tym badziewnym wykonaniu na pewno jest, mieli mało czasu i niektórzy projektanci użyli np. kleju... A czarne wstawki są fantastyczne, po prostu nie chciałam się tak rozpisywać. Mało osób tutaj lubi wywody, niestety :P

    @iTorii: Dziękuję za takie uznanie :D Cieszę się, że Cię zainteresowałam i że znalazła się następna osoba lubiąca poczytać o Project Runway'u! Bo dzisiaj już się zastanawiałam czy pisanie o tym oby na pewno ma sens ;)

    Pozdrawiam Was wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. que de jolies tenues ^^
    ça inspire pour la rentrée :-)
    bisous

    http://www.lesbabillagesdebabinette.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Za pierwszą sukienkę Joshua McKinley dałabym wszystko =)
    Jest niesamowita, i absolutnie w moim guście =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for your comment, madame. I follow you. Would be great if you follow me back. I write now in English too, so that you can read my stuff. Hope you visit me soon again.

    Bisou
    Catherine

    http://fraeuleincatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo to pierwsze mi przypadło do gustu !
    To jest coś zdecydowanie dla mnie xD

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się co do Becky :) Victor i Olivier - jak dla mnie naj... a co do wybranego stroju przez Ninę - też mi się podoba, ale dla niej jest trochę za mały

    OdpowiedzUsuń
  10. @D. Właśnie ja się zawsze zastanawiam co oni robią, gdy projektanci projektują kreację na Heidi czy dla Niny - biorą ten wygrany projekt i go powiększają (bo wiadomo, że modelki są szczuplejsze). Czy po prostu dają do uszycia kopię (to mi się zdaje najbardziej prawdopodobne). Nie wiem :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak to prawda, dlatego rodzice się na niego zdecydowali, a ja jestem bardzo szczęśliwa!

    Wiem, wiem ale chyba nie dam rady dzisiaj jej dodać, niestety mam kilka rzeczy na głowie, dodam jutro z samego rana! Także serdecznie zapraszam! ;)

    Świetne stroje, ale mi również pierwszy przypadł najbardziej do gustu. Mega połączenie kolorów! I tył faktycznie niesamowicie się prezentuje!

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych! Z wielką chęcią będę tutaj wpadać! ; *
    Miłego wieczoru!
    W wolnym czasie zachęcam również do wzięcia udziału w mojej ankiecie (wybór odpowiedzi nieograniczony).

    http://panna-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. i love the project runway!! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne projekty, przykuwają uwagę, chociaż gdybym miała wybierać nie ma tu mojej sztuki idealnej.. wszystko jest zaskakujące ale też bardzo do siebie podobne. Podoba mi się połączenie dzwonów ze świecącą bluzką.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. O dziękuję bardzo, każdy głos się liczy!
    Cieszę się również za to, że dodałaś mnie do obserwowanych! Jest mi bardzo miło! ; **


    http://panna-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza stylizacja super:) Ma w sobie to coś:)
    Pozdrawiam Cie.

    http://disturbed-style.blogspot.com/

    Zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi się jak piszesz na temat mody;]
    zapraszam do mnie na mały konkurs;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że nie znęcałaś się za bardzo nad zwycięskim (pożal się Jednorożcu!) projektem... Tragedia, tandetna bluzka jak z bazaru i zwykłe dżinsy. Nadal jestem załamana.
    Swoją drogą, nie rozumiem jury. Z jednej strony są zachwyceni tym sparklącym badziewiem, z drugiej natomiast w 8. sezonie wybierali zachowawcze projekty Gretchen. Gdzie logika?

    Dżul

    OdpowiedzUsuń
  18. I love Joshua's design best! I'm glad I stumbled on your blog and found this post because I only watched the first half of this episode and then desperately wondered what happened when I woke up.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh no, spoilers:) I love this show! xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam. ;)
    Chciałabym poinformować o nowym początku mojego bloga. Zapraszam na nowy post. Pozdrawiam serdecznie!
    www.Cromaisse.blog.onet.pl

    + przepraszam za SPAM.

    OdpowiedzUsuń
  21. @Anonimowy: bezczelne są te przeprosiny za spam, mogłabyś je sobie darować :d

    OdpowiedzUsuń
  22. masz na prawdę interesującego bloga bardzo mi się podoba :) na pewno będę tutaj często zaglądąć :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. This episode just made me LOVE Nina so much more thn I already did. And I actually like the featured look, because you can see how amazing it will look in an editorial and is very Marie Claire. When Victor's look - as chic as it is - is something we have seen a thousand times in various editorials. Obviously Nina had that in mind, xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Featured look as in winning look!

    OdpowiedzUsuń
  25. nie, nie ogarniam. mnie się nie podoba projekt Kimberly :P
    no ale cóż^

    P.S jak fajnie, że znalazłam Twojego bloga!

    http://fashionswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Have you made these designes? :)
    Raquel

    OdpowiedzUsuń
  27. ta pierwszą sukienkę z chęcią założę;D!
    http://magdalenns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Tył pierwszej sukienki jest po prostu fenomenalny, choć z przodu trochę gorzej (przypomina mi trochę fartuch). Druga i trzecia kreacja też bardzo mi się podobają. Ciekawy blog, na pewno tu wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
  29. pierwsza sukienka była świetna. Uwielbiałam ten program, ale teraz niestety nie mam możliwości go oglądać ;<

    OdpowiedzUsuń
  30. Hi, love the blog ..
    What do you think of following each other?
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  31. Olivier - świetny! W ogóle bardzo podoba mi się Twój blog, a nagłówek jest wprost rewelacyjny <3 dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  32. Hahaha, wow some of them are really bad =/ my favourite is probably the black mini dress. I agree though, Nina Garcia seems like she would be very hard to please.

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne <3 jeżeli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Racja nie wszystskie kolory sa fajne jednak kolekcja bardzo mi sie podoba.

    dodalam do obserwowanych !.
    licze na to samo.

    fingerr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. 1 projekt najbardziej mi się podoba :D
    dodaję do obserwatorów + zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  36. Absolutely love your blog.These pics are lovely.

    Im now following, hope you do the same.
    xoxo
    http://www.qhuleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. The first dress is very nice. Cut and colors, all is good!

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi również najbardziej podoba się sukienka Joshua McKinley

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta pierwsza kiecka jest BOSKA ! ;o

    OdpowiedzUsuń
  40. obydwie sukienki boskie!!

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)