15.08.2011

Project Runway Review Season 9 Episode 3

Kochane czytelniczki! (czytelnicy też?)
Dziękuję Wam bardzo za wczorajsze zainteresowanie i ogrom miłych słów. Działacie jak maszyna napędzająca ;) Tak mnie zmotywowałyście, że planuję nawet nagrać videa ze wskazówkami jak szyć i projektować w warunkach domowych. Z Waszą pomocą zrobię więcej! (już jutro nowa kreacja)



Firstly, I wanted to thank you all for visiting me and for your support. Secondly, I've prepared for you another Project Runway Review! (you can watch it here). The designers had to create a garment for a model on stilts. I wasn't really happy about it because I don't like unnatural silhouettes but some of the contestants did well. Who?


Dzisiaj przygotowałam dla Was następny komentarz do odcinka Project'u Runway. Nim go przeczytacie, program można obejrzeć online tutaj. W tym tygodniu projektanci mieli za zadanie stworzyć kreację dla modelki na szczudłach. Nie byłam szczególnie zachwycona, gdy to usłyszałam (nie lubię nienaturalnych sylwetek) ale niektórzy spisali się na medal. Kto?

Oliver Green & Anya Ayoung-Chee
Yes, it was Oliver Green once again, who always does garments I love. Gray color palette mixed with shiny sky-blue would look good in any combination. I love these asymmetrical cuts. A model look good despite these stilts. We have to value Anya's work, because she's one of the best designers there. I'm shocked it wasn't among the 3 best designs (in the opinion of judges).

Tak, znów Oliver Green, który idealnie trafia w moje gusta. Szarości ze lśniącym błękitem chyba zawsze będą wyglądać pięknie. Bardzo podobają mi się także te asymetryczne cięcia. Nawet sylwetka modelki na szczudłach wygląda dobrze w tym stroju. Należy docenić też wkład Anyi, która należy do mojej czołówki projektantów. Co ciekawe, jury nie zaliczyło tego do 3 najlepszych kreacji.


Anthony Ryan Auld & Laura Kathleen - winner                          Becky Ross & Kimberly Goldson                
For me, these garments, loved by judges are... proper, good. I don't hate it but also don't love it.  I don't like the the combination of beige and turquoise here. BUT, the construction of pants and the chiffon is impressive.


Te projekty, zachwalane przez jury, uważam za... poprawne. Nie ziębią, ale też nie grzeją. Nie podoba mi się tutaj połączenie beżu z turkusem. Ale konstrukcja spodni i szyfonowej koszuli jest rzeczywiście imponująca.

               Bert Keeter & Viktor Luna                                                  Joshua McKinley & Julie Tierney         


Yes, it is getting worse. The advantage of these designs is inspiration: Gone with the Wind and matadors. And that's all.
Tak, teraz będzie tylko gorzej. W przypadku tych dwóch kreacji, na pewno wyraźnie zaznaczona jest inspiracja: Przeminęło z Wiatrem (suknia z kotary) i torreadorzy. Na inspiracji się skończyło.

       Cecilia Motwani & Danielle Everine                                          Bryce Black & Faleene Wells - eliminated
Honestly, I'm not able decide which of the designs is worse. I don't even have enough eagerness to write about it in the foreign language. I find them horrible, that's all. It's terrifying that judges loved that green garment, yuck.

Sama nie wiem, który z projektów jest gorszy. Czy pierwszy, przesadzony, w okropnym kolorze i o okropnym kształcie (nie wspominając o diamencikach (?) na nogawkach od spodni) czy drugi, o który nic sobą nie prezentuje? Co przerażające, jury było zachwycone tym zielonym, dziwacznym strojem. Czasem nie jestem w stanie pojąć Amerykanina ;)

So, now it's your turn. Tell me about your in's and out's ;)
Teraz Wasza kolej. Powiedzcie mi, co Wam najbardziej przypadło do gustu. I nie kierujcie się mną, bo wiadomą rzeczą jest, że są gusta i guściki ;)

19 komentarzy:

  1. Hihi "polskan", tu dois me trouver bien bête de t'avoir répondu en anglais! Je trouve ça cool de parler pleins de langues, moi je suis un peu nulle en langue.
    bisous!

    http://ln-ishere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest tragiczne! aż trudno uwierzyć że ktoś wpadł na tak głupi pomysł:P Szczudła na pięknej modelce w sukni np. od McQueena, TYLKO na sesji zdjęciowej wyglądały by OSZAŁAMIAJĄCO, jednak tu to klapa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja współczuje modelkom.. chyba ciężko w tym chodzić

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nic nie przypadło mi do gustu, jestem fanką proporcji...

    Video z instrukcjami to wspaniały pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  5. I just watched that episode 2 nights ago.. I actually expected more from Anya and Oliver.. I did like the top with the assymetrical cuts but I'd chosen other colors or maybe in vynil or some other fabric... I felt it lacked something.. honestly my favorite was the red one, which won.. but the others were just ugly.
    take care!
    giveaway! on my blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow.. so this is what is happening to project runway.. I don't like it at all. But Olivier's dress was the best!

    <3 Kelly

    OdpowiedzUsuń
  7. Po części dla siebie po części dla moich modelek:)

    Gdyby nie to że jesteś z daleka mogłabym pomóc uwiecznić Twoje piękne kreacje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło mi:)
    Skoro tak uważasz to możemy coś pokombinować we wrześniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z tym video poradnikiem, już nie mogę się go doczekać!
    Jeśli chodzi o Project Runway to najbardziej podoba mi się strój na pierwszym zdjęciu. Reszta jakoś nie bardzo przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz, ja jestem bardzo niska i nie najlepiej czuje się w baletkach...

    Lubię oglądać ten program chociaż ostatnio raczej rzadko włączam telewizor.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za radę. ;)

    Czekam na twoje kolejne kreacje które uszyjesz.;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytelnicy naprawde motywuja ;) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta pierwsza kreacja jest wg. mnie też najlepsza. Pozostałe to masakra ;-) no ale pewnie ja się nie znam :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam oglądać ten program :) Zresztą tak samo jak moja mamuśla ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. oglądałam i też nie mogłam uwierzyć, że ten oliwkowy strój podobał się jury

    OdpowiedzUsuń
  16. @Cat Girl: mnie też się czasem uda usadzić mamuśkę przed tym programem i też za nim przepada :)

    @D: prawda? zastanawiam się, co by powiedzieli na temat tej kreacji europejscy projektanci :P Jakoś nie widzę Lagerfelda chwalącego to nieubierające dziwactwo ;)

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)