13.08.2011

Modern Chanel

Tonight I'm going to present a set and... myself. I designed it being inspired by Chanel, the classic elegance but wanted to do something modern. So I sewed shorts and a casual shirt to make it look a little more comfortable. Hope you like this interpretation of classic, paris style :)

Dziś po raz pierwszy sama zaprezentuję co, co wyszło spod mojej maszyny. Jak widać, inspiracją była Chanel, klasyczna elegancja. Postanowiłam jednak zrobić coś nowocześniejszego, dlatego do uprzednio uszytego żakietu dorobiłam krótkie spodenki i swobodną bluzkę. Mam nadzieję, że spodoba Wam się taka interpretacja klasycznego, paryskiego szyku :)


 jacket, shorts, shirt: sancewicz
wedges: ?

Model: me

Additional photo to show the details of my work/
Dodatkowe (niezbyt udane) zdjęcie dla wyeksponowania szczegółów

59 komentarzy:

  1. wspaniale wyglądasz! bardzo lubię takie delikatne zestawy :)
    co do biżuterii na moim blogu to kupiłam ją w h&mie miesiąc temu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardzo się podoba. Jestem pod wielkim wrażeniem, że zrobiłaś to wszystko sama. Dodaję do obserwowanych. Jestem ciekawa kolejnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia.!: ) JEsteś zdolna.; )

    Ps: Chodzi o to że tamta notka jest aż taka do bani czy co ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing work - I adore the items :)
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrząc na to co już potrafisz, twierdzę, że Tobie ten kurs i tak nie jest potrzebny ;)
    Ciekawa jestem czego się tam nauczę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, masz rękę do takich rzeczy xx
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno! Mam nadzieje, że wrócę z mnóstwem zdjęć i będę miała o czym pisać :) Jeśli nie zgubie się w Krakowie to wszystko będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. matko jaka Ty jesteś śliczna! :O stylizacja cudowna, a co do Twojego bloga to dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  9. wooow, masz talent! Twoje ubrania są bezbłędne. Czekam na więcej z niecierpliwością (oczywiście obserwuję !)...

    Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  10. you look awesome! x

    ps I'm sorry for writing this here, but would you please vote for me HERE by clicking "stem"? I neeeed your votes. I really appreciate it, you're the best <3

    OdpowiedzUsuń
  11. When I took photos I had not chosen my shoes. ;)
    But, do you speak french? cause your comment is in french but your blog is in Polskan (?) and in english
    xxx

    http://ln-ishere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda że nie masz jeszcze jakiegoś zdjęcia na stojąco, uważam że lepiej byłoby widać całość:)

    OdpowiedzUsuń
  13. marynarka i koturny - boskie :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne te twoje projekty! :)
    xoxo
    dolceedamara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. dziewczyno ! niesamowicie! totalnie się zakochałam ! to wygląda mega dobrze!
    będę obserwować Twe poczynania modowe ;D
    i to jeszcze Poznań <3

    OdpowiedzUsuń
  16. jeju pieknie , cudownie aaaah :)

    OdpowiedzUsuń
  17. idealnie wyrzeźbione ciało mężczyzny inspiruje do wielu rzeczy :D hah :D
    świetne koturny :)
    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz ślicznie! fantastycznie buty <3
    Dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  19. This classic is amazing! Lovely jacket <33
    In Czech Republic is rainy summer too =)

    Would you like to follow each other? =)

    xoxo
    miss-inly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. wow cudowne rzeczy, jestem pod wrażeniem!
    dodaję:)

    OdpowiedzUsuń
  21. OMG i love your Blog ! and nice shoes !
    thanks for your comment <3

    LG http://jaqui-jaqui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem pod wrażeniem tego co uszyłaś! zgrabne nogi i ta nauralnosć..

    OdpowiedzUsuń
  23. ale slicznie wygladasz,tak subtelnie,kocham to <333


    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna z Ciebie modeleczka!:) Powinnaś dodać więcej zdjęć, wyglądasz genialnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. dzięki za komentarz na moim blogu :)
    Fajna stylizacja
    zapraszam do mnie-matrixova-malinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. naprawdę świetnie Ci to wyszło.! jestem pod duuużym wrażeniem.! ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Great photos! :) I'm a new follower!
    Vale.
    Visit my blog;)
    The Streets of Fashion

    OdpowiedzUsuń
  28. wiem, właśnie też mi wyskakiwało że jest jakiś problem z połączeniem, ale już odświeżyłam i w pełni Cię obserwuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. świtne :) i to jeszcze własnoręczne! ja jedynie piórniki i inne dodatki szyję. a koturny skąd? :)

    clothesaddicted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Twój blog jest niesamowicie inspirujący i profesjonalny!

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawie, miło się czyta i ogląda. ;)

    http://raroika.blogspot.com

    U mnie konkursy for You :)

    OdpowiedzUsuń
  32. so beautiful.
    I follow you now. It would make me very happy if you follow back.

    minnja.blogspot.com

    LoVe
    Minnja

    OdpowiedzUsuń
  33. Absolutely beautiful!!! Wow that is chic and elegant. And your wedges are so lovely.
    Mars of fashion insouciance

    OdpowiedzUsuń
  34. Such beautiful photos, and love the top! Lovely outfit!! Thanks for dropping by!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  35. ;) dzieki za wpis. Odpowiadajac na Twoje pytanie Dokladnie tak...Polka w UK;)

    Bardzo podoba mi sie ten set.Dokladnie w stylu Chanel;)Idealny suit na lato!Pozdrawiam xxxx

    OdpowiedzUsuń
  36. Przypadkiem zajrzałam i jestem pod wrażeniem twojego żakietu! To jest autorski projekt czy jakiś gotowy/przerobiony wykrój? :)

    http://pracowniaweekendowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Fabulous outfit!!!!
    http://fashiondiarylooks4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałe!!:) Jestem pod wielkim wrażeniem umiejętności i stylu:) Świetny blog:) Oczywiście dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  39. jesteś taka piękna... i umiesz tak wspaniale szyć! :*

    zapraszam do mnie couldbloom <3

    OdpowiedzUsuń
  40. zakochałam się w tym delikatnym żakieciku! cudeńka tworzysz!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. dziękuję bardzo za miły komentarz. :) cieszę się podwójnie z niego, gdyż dzięki temu znalazłam Twojego bloga. jeeeeju, nie wierzę, że sama uszyłaś żakiet ze zdjęcia. bardzo bardzo mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny żakiet, prosto jak chanel i zdjęcia bardzo mi się podobają. Zawsze chciałam umieć szyć , niestety skończyło się na nieudolnych próbach :(

    www.ladies-in-furs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. wow, such a beautiful jacket!
    You're SO talented!

    OdpowiedzUsuń
  44. Merci pour ton commentaire sur mon blog ;)

    c'est plaisant !
    Bien que je ne comprennes pas très bien en quoi mes cheveux sont superbes :)

    J'aime beaucoup ton style, ton look est parfait et j'ai adoré ta robe (un peu plus haut) :)

    si tu as du temps: http://ledressingdalizee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. This is great ! Love the cut of the jacket and the shoes

    www.tripsandtreasures.blogspot.com
    new post : my boots for fall

    OdpowiedzUsuń
  46. I like your style.
    Come to my blog.
    Leave comments, I would be nice: *
    http://lera-allthisisforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)