06.08.2011

First Set

Today I would like to introduce you to one of the outfits from my collection. I tried to make it modern so I did a short shirt with stripes at the front and with the beige back. I've also extended the back (inspiration - Stella McCartney). Hope you like it! 

Dziś chciałabym przedstawić Wam jedną z kreacji, która na video z pokazu straciła kolory. Starałam się, żeby miała nowoczesny look, dlatego uszyłam t-shirt z paskami na przodzie i beżowym tyłem (poza rękawkami). Przedłużyłam tył inspirując się jedną z kolekcji Stelli McCartney. Mam nadzieję, że się podoba!



shirt, trousers: sancewicz
wedges: H&M


Model: Agata

5 komentarzy:

  1. koszulka wyszła Ci cudownie.! barwy są niesamowite, z chęcią przygarnęłabym taką koszulkę, ale z moim talentem to mam marne szanse, aby uszyć cokolwiek na kształt tego ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna ta koszulka, nie mogę uwierzyć, że sama ją stworzyłaś, zapraszam na naszego bloga, pozdrawiam, E.

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjemnie to wygląda, a pani na zdjęciu jest urocza :)
    życzę powodzenia z dalszym projektowaniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw wyszedł, bluzka naprawdę mi się podoba i modelka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju jaki Ty masz talent! jestem pełna podziwu !!!
    bluzka i spodnie obłędne ! chce mieć te spodnie!!!
    totalny obłęd dziewczyno !

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)