23.08.2011

Fashion Portfolio 1 - a little about me

I got inspired by portfolios of Project Runway contestants so I decided to make my own one :)
Na oficjalnej stronie Projectu Runway zamieszczono portfolia uczestników. Spodobał mi się ten pomysł, dlatego postanowiłam podobne wykonać i je Wam przedstawić. Nie ujawniłam jeszcze wielu informacji o sobie na blogu, a nadeszła pora. Dalego przedstawiam Wam część pierwszą portfolio!










Tłumaczenie: 
Ulubieni projektanci
Muzyka, której słucham podczas projektowania
Wymarzona gwiazda wśród sław
Ulubione tkaniny (dżersej i skóra)




Photos of new designs soon!
Niedługo zdjęcia nowych kreacji!

42 komentarze:

  1. świetny blog! xx

    http://balletme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No to kawałek tajemnicy uchylony :) Gwen Stefani wprost uwielbiam, więc nie dziwię się wyboru!

    A co to będzie za kreacja w zapowiedzi? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam Gwen i Angeline, obie są genialne ;D nooo uwielbiam też Pink ;P ale to swoją drogą ;D

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabawne, jak niektóre rzeczy nie zmieniły się u Ciebie od tylu lat, chociaż w Twoim stylu zaszła taka ewolucja. Kochamy Kurcia forever! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dalej kobieto.. ja chce nową KREACJĘ.!! <3 poza tym.. w końcu wiemy o Tobie coś więcej ;))

    ja bym chciała zobaczyć Twoje portfolio z projektami, o tak to by było coś <3 ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. curious of your new designs! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny pomysl :) juz wiemy troszke wiecej o Tobie :)

    http://againchange.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ach ♥: będzie to kreacja w stylu tej ostatniej (z zamkiem, obcisła, ale szara). Ostatnio też zrobiłam dwie spódnice, ale nie mam jeszcze do nich bluzek. No i właśnie wróciłam ze sklepu z tkaninami CAŁA obładowana i zabieram się do poważnej roboty. Poza tym, jedna urocza klientka czeka na swoją kreację, więc mam co robić. I będę miała co pokazywać. Pozdrawiam Cię ciepło!

    @iTorii: Pink ma dobry głos. Choć nie tworzy tej muzyki, którą najbardziej lubię, to za wokal bardzo ją cenię :)

    @Dżul: ;3

    @Mardi: Myślę, że kiedyś, jak mój dorobek będzie bardziej imponujący niż teraz (khem... :D), zrobię takie portfolio. Aktualnie mam w sumie mało zdjęć.


    Właśnie - SZUKAM FOTOGRAFA

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się Twój blog :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mogę sie odczekać kiedy ją zobaczę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. I love it, nice to know more about you http://polliani.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne jest to portfolio, nie dziwię się, że wybrałaś Gwen i Angelinę - od dawna podziwiam ich styl.
    I w ogóle dzięki za szczery komentarz, doceniam to, gdy ktoś jest w stanie napisać więcej niż 'super! dodaję!'. Czekam na zdjęcia nowych kreacji :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. I love all of the designers :)

    OdpowiedzUsuń
  14. @jezdem: no to żeś Kochana mi teraz apetytu narobiła. Aż Ci chyba statystykę bloga podniosę zaglądając tu co chwilę czekając na nowości!

    Dobrze, że w sobotę rano na weekend wyjeżdżam, bo jeszcze od kompa nie odejdę, no! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. łooooohooo ;DDD booosko !!!!! wezmę jak się umowimy też moją siostrę więc może jej się spodoba [zabierzesz sukienki, które moglabyś nam wydać eheheheh] już się nie mogę doczekać!!:DD

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepraszam! Nie było to zamierzone działanie ;) Ale rozumiem, że przegrana może być bolesna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Such a fun post!! ^-^


    xoxo
    Antonia

    FASHION IMPERATIVE

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z Poznania nie jestem, ale mam do niego godzinę drogi samochodem i często tam bywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fotorelacje dodam już niebawem kiedy będę miała wszystkie zdjęcia :)
    Wyjazd bardzo się udał natomiast warsztaty wyglądały trochę inaczej niż bym się spodziewała. Nasze projekty wykonywane były z papieru co było swojego rodzaju utrudnieniem, ale czas też nas popędzał. Wiele ciekawych osobowości i każdy z innymi pomysłami. Jeśli chodzi o projektowanie to czegoś przydatnego do tworzenia nie dało się nauczyć. Było wiele ciekawych informacji, ale żeby czymś nas zaskoczyli to nie można powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na relacje i Twoje uwagi o najnowszym odcinku Project Runway :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny sposób na przedstawienie siebie jako projektanta - dużo bardziej chwytliwe, niż zwykły opis:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Były też warsztaty z szycia i tam normalnie wszystko na maszynach dziewczyny robiły. Ale widząc co potrafisz robić taki kurs do niczego by Ci się nie przydał. Dziewczyny uczyły się od zera a Ty już dużo potrafisz ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne projekty ; D* zapraszam do mnie: enchaaanel.blogspot.com ;)) obserwujemy? ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. dokładnie :D posiadam po mamie, piękną kwiatową, tez będę ją prezentowała :)
    już mam projekt, jeszcze muszę się zmierzyć, jakiś szablon zrobić i wyciąć ;D a przede wszystkim kupić materiał :D ale ostatnio myślałam o łączeniu basicowych topów ze sklepów z własnymi rzeczami - wtedy jest o wiele prościej:)
    Też obserwuję, bo pięknie prowadzisz bloga i naprawdę mi się podoba :) ostatnio w obs. robiłam czystki z jakiś śmieci, sama nie wiem co to było:P pora zapełniać czymś wartościowym:) buziaki!:*:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zatem czekam na nową notkę! :)

    Przy okazji zapraszam na bloga:
    arabellka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. dobry pomysł :>
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Thanks of much for your comment, Madame. Hope you will visit me soon again.

    Bisou
    Catherine

    http://fraeuleincatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. także uwielbiam Karla Lagerfelda i Gwen Stenfani! poza tym bardzo podoba mi się Twój blog, jest mega ciekawy i przyjemnie się go czyta jak i ogląda, więc dodaję do obserwowanych :) i bardzo podoba mi się ten Twój projekt sukienki z odstającymi rękawami. wygląda kosmicznie i obłędnie :D xoxo

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog. zapro do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Też uwielbiam Jolie oraz tych projektantów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Iovely pics... good selection... check me out and give me your impression, I have a new post kisss http://leblogdelmmode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. a moze nowa notka?

    OdpowiedzUsuń
  34. co tam u Ciebie słychać?

    OdpowiedzUsuń
  35. no to już coś wiemy:D czekamy na cd portfolio:)

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)