18.08.2011

Fashion Design Workshops - Art&Fashion Festival Poznań Stary Browar


This year, I'm going to recruit Fashion Design Workshops at Art&Fashion Festival. I'll maybe surprise you, but I'm not really doing it to be accepted, but to motivate myself and work harder. I suppose I'm not going to be among these 8 lucky people. I don't think it's my time right now. Nevertheless, pressure and time limit motivates me to do a lot. So, until 25 September I have to have prepared a briefcase including:

  • sketches of designs
  • at least 1-2 photos of finished designs with details
  • research: press clippings, interesting text - everything that inspires me


W tym roku planuję wziąć udział w rekrutacji uczestników warsztatów projektowania mody podczas Art&Fashion Festival. Może zaskoczę Was tym stwierdzeniem, ale nie robię tego po to, by tam się dostać, ale by zmotywować się do cięższej pracy. Naprawdę nie przypuszczam, żebym znalazła się w gronie tych ośmiu szczęśliwców. Zreszta, to jeszcze nie czas. W każdym razie termin i presja z nim związana, czynią cuda. Dlatego do 25 września muszę zanieść teczkę zawierającą:

  • szkice projektów
  • przynajmniej 1-2 zdjęcia wykonanych projektów wraz ze szczegółami
  • research: wycinki z gazet, teksty - słowem wszystko, co mnie inspiruje

źródło: http://we-dwoje.pl
The Fashion Design Workshops are going to be leaded by Krystof Strozyna - one of the best polish designers.
Kristof Strozyna graduated from Central Saint Martins College of Art and Design in London in 2007. He won Harrods Design Award so his diploma collection was available at Harrods. You could see his collections in fashion magazines like: Pani, ELLE, Twoim Stylu, A4, Vogue UK, Vogue Russia, Wonderland, Vogue Italy, Elle US, Elle UK.(source:http://starybrowar5050.com/artandfashionfestival/aff5/2302)

Warsztaty prowadzić będzie Krzysztof Stróżyna, który według mnie jest jednym z najbardziej utalentowanych polskich projektantów.
Krzysztof Stróżyna ukończył Central Saint Martins College of Art and Design w Londynie w 2007 roku. Wygrał wówczas nagrodę Harrods Design Award, dzięki której jego kolekcję dyplomową można było zamówić w domu towarowym Harrods. Jego kolekcje można zobaczyć w najlepszych tytułach modowych w kraju i zagranicznych, m.in. w: Pani, ELLE, Twoim Stylu, A4, Vogue UK, Vogue Russia, Wonderland, Vogue Italy, Elle US, Elle UK. (źródło: http://starybrowar5050.com/artandfashionfestival/aff5/2302)
The winner of Fashion Design Workshops is going to participate in 5 days course of design at prestige Central St. Martins College in London.
Zwycięzca Warsztatów Fashion Design otrzymuje nagrodę w postaci 5-dniowego letniego kursu na prestiżowej uczelni Central St. Martins College w Londynie.


fot. Paweł Miecznik
The winner of A&FF 2010 Fashion Design Workshops was Marcin Szłapka. I'm curious who is going to win this year!
Rok temu zwyciężył Marcin Szłapka ze swoją unikalną kreacją zdobioną kryształkami Svarovskiego. Ciekawe, kto w tym roku zdobędzie nagrodę!

26 komentarzy:

  1. drawinggpin.blogspot.com

    zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. @Patrycja: Proszę bez spamu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wish you the best!
    it's gonna be great experience! :)
    thank for commenting on my blog

    have a great day!

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę powodzenia.! z chęcią się wybiorę pooglądać kreacje ;) wgl. jestem bardzo dumna ze Starego Browaru.! ponieważ wynajduje młode talenty, pomaga im, organizuje wiele konkursów i różnych imprez ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no! :) Trzymam kciuki zarówno za efekt końcowy (czyli dostanie się na warsztaty) jak i te pośrednie czyli tworzenie, projektowanie i szycie, bo czasami ta ciężka praca jest dużo ważniejsza niż sam sukces do którego się tak długo dążyło.

    Podziwiam i oczywiście czekam na dalszy rozwój sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobieto życzę powodzenia i nie zakładaj od razu, że nie masz zupełnie szans, a udział bierzesz tylko żeby zmusic się do pracy... Wiem, że w tej branży (jak każdej artystycznej) jest bardzo ciężko się wybic, ale szansa zawsze istnieje, dobrze, że próbujesz, trzymam mocno kciuki, bo jestem wielką fanką Twojego talentu, ostatnio oglądałam Twój pokaz, wyszedł super ;)


    (co do Twoich komentarzy na temat stroju, niestety jeśli chodzi o ubrania nie jestem zupełnie kreatywna, następnym razem dłużej nad nim pomyślę żeby Cię nie rozczarowac ! :)) )

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam kiedyś żeby iść na ASP w Warszawie, ale jednak zrezygnowałam. Mnie nie motywowało to, że się nie dostane... Niestety mam słomiany zapał

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak, trzeba już powoli o jesieni/zimie myśleć :))
    duużo powodzenia życzę i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesting post and blog, I'm following you!

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, trzymam serdecznie kciuki.nie mysl o tym,ze nie masz szans, tylko skup sie na pracy;)) masz juz jakies pomysly na projekty?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymamy kciuki! Według mnie masz ogromne szanse! Tylko musisz przyłożyć się teraz jeszcze bardziej do pracy nad projektami :))

    ---
    Hej ; * Zapraszam cię na mojego bloga (hoopy-style.blogspot.com). Będzie mi miło, jeżeli skomentujesz ostatnią
    notkę. Byłabym rownież w niebowzięta, gdybyś dodała mnie do obserwatorów, jeżeli jeszcze mnie nie masz [jeśli chcesz, zrobię to samo- wystarczy
    napisać komentarz informujący mnie o tym :) ]. Jeżeli chcesz, żebym komentowała twoje notki- napisz komentarz,
    który będzie mnie powiadamiał o tym.

    Buziaki! ; * ;*

    hoopy-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę powodzenia i trzymam kciuki ! Według mnie masz szanse się dostać i wygrać !!!

    Pozdrawiam, Kasienka

    OdpowiedzUsuń
  13. W niedziele wyjeżdżam. Zajęcia od poniedziałku do piątku i zostanę jeszcze na weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Trzymam kciuki!! Również chciałam wziąć udział w warsztatach dziennikarskich, ale niestety wymagana jest pełnoletność;)
    Życzę powodzenia i oferuję pomoc, jesli potrzebujesz dobrych zdjęć kreacji, służę pomocą, bo widzę to samo miasto?:)
    Pozdrawiam Serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spoko, spoko - napisałam to jako "opcja". A co do swojego komentarza to TRZYMAM KCIUKI! I ma się udać- wierzę w ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na http://kathrine-k8.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja wierzę że się znajdziesz w tej ósemce, bo masz niesamowity talent. Nie zmarnuj go!

    http://guamora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. taaaak motywacja najważniejsza;D
    powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę powodzenia . !

    _________________
    Zapraszam na mojego bloga(marysia-k.blogspot.com). Uciesze się, jak znajdziesz chwilkę czasu by skomentować moją notkę. Chce donieść sukces co do bloga i liczę jak największą liczbę obserwatorów, dlatego proszę cię też o dodanie do nich.

    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz tak zrobiłam, co doradzała mi Hoopy i listy swoich blogów, sama nie wiem co robić...
    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ma za co:) Po prostu wierzę, że zmieciesz ich z powierzchni naszego globu;)

    http://guamora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję Wam bardzo za to, że we mnie wierzycie, jak również za słowa wsparcia - jesteście kochane :) Pamiętajcie jednak, że naprawdę nie przypuszczam, żebym się dostała na warsztaty i... nawet aktualnie o tym nie marzę.
    Moim aktualnym celem numer jeden jest prowadzenie ciekawego i nieopuszczonego bloga. Dziękuję, że mi w tym pomagacie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. WONDERFUL BLOG!
    HI! my name's martina and I come from Italy... I'd like you visit my blog and if you want.... follow me! I wait you and your tips!
    Thanks! kisses, Marti! ;DDDDD
    Glamour Marmalade

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog! Bardzo mi się podoba jak go prowadzisz, na pewno jeszcze nie raz tutaj zajrzę !!


    radlewski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Skomentujesz - odwiedź mnie ponownie - bardzo możliwe, że odpisałam ;)